۱۰

آذر, ۱۴۰۰

لمینت دندان های نامرتب در گنبد

By: | Tags: | Comments: ۰

لمینت دندان های نامرتب در گنبد ، اگر از داشتن دندان های نامرتب رنج می برید و به دنبال متخصصی برای مرتب کردن و لمینت کردن دندان های خود می گردید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید. از بهترین دکترهای لمینت دندان های نامرتب در گنبد می شود به دکتر کلته اشاره کرد که در حرفه اش بسیار ماهر می باشد و بسیاری از مراجعه کنندگان از کار دکتر کلته بسیار راضی بوده اند. در ادامه به بررسی مواردی همچون قیمت لمینت دندان های نامرتب ، مراقب های مورد نیاز بعد از لمینت دندان های نامرتب می پردازیم و آن ها را بررسی می کنیم. از ویژگی های لمینت های دندان های نامرتب می شود به ایجاد کردن لبخندی زیبا و افزایش اعتماد به نفس شما در جمع های دوستانه اشاره کرد.

اگر این پرسش را از خود می پرسید که آیا این کار ارزشش را دارد که برایش هزینه بکنید ، قطعا جواب این پرسش بله می باشد زیرا سبب افزایش اعتماد به نفس شما می شود. از مهم ترین دلایل بهم ریختگی دندان می شود به مواردی همچون عدم تقارن بین دندان ها و جلو و یا عقب بودن فک های و یا وجود دندان های اضافه نیز اشاره کرد.

دکتر محمد احمدی کلته (دندانپزشکی گنبد)

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دکتر های دارای فوق تخصص دندانپزشکی در گرگان -گنبد- و استان گلستان می باشد .

خدمات: لمینت دندان -پروتز دندان – جراحی دندان – ایمپلنت های دندانی ، لمینت دندان های نامرتب در گنبد و…

آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣

تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶

وبسایت: www.drkalteh.ir

ایمیل:info@drkalteh.ir

ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی

مزیت انجام لمینت دندان چیست ؟ 

 

لمینت دندان های نامرتب چه مزایای دارد؟

از مهم ترین مزیت های لمینت دندان های شما می شود به این مورد اشاره کرد که دندان های شما در کوتاه ترین زمان و در طی چند جلسه انجام می شود همانند ارتودنستی پروسه ای طولانی و طاقت فرسا ندارد. در صورت مراقب درست از دندان های لمینت شده این دندان های برای شما همیشگی خواهند بود و دیگر هیچوقت خراب نمی شوند. از دیگر ویژگی های انجام لمینت دندان های شما می شود به این می شود به این مورد اشاره کرد که گاهی اوقات به دلیل درست قرار نگرفتن زبان در دهان به علت نامرتب بودن دندان ها سبب ایجاد بودی بد دهان می شود که با انجام درست کردن جایگاه دندان ها این مشکل بر طرف می شود.

 

بررسی فرایند لمینت دندان های نامرتب در گنبد

فرایند انجام دادن لمینت دندان ها ممکن است در طی چندین جلسه طول بکشد ، در جلسه ی اول باید به دندان های شما به دقت توسط دکتر دندانپزشک بررسی بشود تا اصلی ترین دلیل بهم ریختگی دندان های شما مشخص بشود و بعد از آن روند درمان دندان های بهم ریخته شما معلوم بشود. همچنین شما با انجام دادن پروسه ی لمینت دندان به طور خودکار بر روی طرح لبخند هم نیز تمرکز می کنید در واقع شما علاوه بر درست کردن تربیت دندان های خودتان با یک تیر دو نشان میزنید.

بررسی فرایند لمینت دندان های نامرتب در گنبد

دکتر محمداحمدی کلته

یکی از بهترین دکتر دندانپزشکی گنبد محمد احمدی کلته می باشد که انواع درمان های دندان پزشکی را با مهارت و تخصص بالا در استان گلستان و گرگان انجام می دهد . در مطب دکتر کلته از دیگر شهر های اطراف اسان و گرگان برای درمان دندان های خود مراجعه می کنند .

ایشان همیشه در تلاش بوده است تا با داشتن تیم همکاری کار بلند و استفاده از برترین مواد اولیه دندان پزشکی و بهترین تجهیزات ها بهترین خدمات را به بیماران و مراجعه کنندگان خود ارائه دهند . برای تعیین وقت و مشاوره با ایشون می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید .

کلینیک لبخند گرگان

تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶

وبسایت: www.drkalteh.ir

ایمیل:info@drkalteh.ir

ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی