قیمت کامپوزیت دندان در گنبد

By: | Tags: | Comments: ۰

قیمت کامپوزیت دندان در گنبد : امروزه انواع عمل ها و روش های زیبایی بسیار باب شده اند و خیلی از افراد به دنبال آن هستند ، در رابطه با دندان ها هم برای زیباسازی و مرتب کردن آن ها درمان به اصلاح طرح لبخند وجود دارد که یکی از روش های اصلاح طرح لبخند روش درمانی کامپوزیت است که این روز ها به شدت باب شده است اما خب مسئله مهمی که در رابطه با آن وجود دارد تعرفه و قیمت کامپوزیت می باشد که در این مطلب می خواهیم آن را بررسی کنیم .

در کل در طی چندین سال اخیر درمان های بسیار متنوعی برای انواع بیماری های دهان و دندان کشف شده و این حیطه از شغل پزشکی با پیشرفت های بسیار چشمگیری در طی این دوره ها رو به رو شده است . در رابطه با کامپوزیت ها هم باید بیان کنم که چند سال پیش نمونه ای ماده ترمیمی برای دندان ها کشف شده است که اصطلاحا آن را کامپوزیت می نامند که با استفاده از آن می توان دندان شکسته را ترمیم کرد و همچنین دیگر نیاز به کشیدن دندان ها و جایگذاری دندان مصنوعی ها نباشد ، در واقع با وجود کامپوزیت می توان در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به دیگر درمان های زیبایی دندان های خود را ترمیم کرد .

هدف اصلی ما از نوشتن این مطلب آشنا شما عزیزان با قیمت کامپوزیت دندان در گنبد می باشد پس برای آشنایی کامل با تعرفه این روش ترمیمی زیبایی توصیه می کنم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید .

قیمت کامپوزیت دندان در گنبد

متخصص کامپوزیت دندان در گنبد

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دندانپزشکان در گرگان و گنبد و استان گلستان می باشد .

دکتر کلته ايمپلنت و پروتز دندان را به صورت تخصصی در گرگان و گنبد و استان گلستان و شمال کشور انجام می دهد .

دکتر کلته بهترین متخصص کامپوزیت دندان در گرگان کاشت دندان یا ایمپلنت را به صورت تخصصی و با برندهای معتبر اروپایی و به صورت کاملا تضمینی انجام می دهد .

شما بهترین خدمات با بهترین قیمت کامپوزیت دندان در گرگان را فقط توسط دکتر کلته می توانید دریافت کنید .

اطلاعات

تلفن : ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶

ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی ۲۰

ایمیل info@drkalteh.ir

آدرس : گرگـــان ، خیایــان ولیعصــر ، عدالت ۱۳ ، مجتمع آرمان ، ط ٢ واحد

کامپوزیت دندان چیست ؟

قبل از ان که به سراغ بررسی قیمت کامپوزیت دندان در گنبد برویم ابتدا بهتره تا با مواد کامنپوزیت به خوبی آشنا شویم . شاید جالب باشد بدانید که ماده کامپوزیت در حقیقت همان موادی هستند که از آن برای پر کردن دندان ها استفاده می شود ، این مواد کاملا به صورت خمیری بوده اند و به خوبی با رنگ دندان ها هماهنگی دارد و لایه خیلی نازکی از آن بر روی دندان ها قرار میگیرد . پس از آن که به واسطه این مواد محل مورد نظر از دندان ترمیم پیدا کرد متخصص دندان پزشک باشد باید به کمک نور آبی دستگاه لایت کیور این مواد را بر روی دندان ها سخت و تثبیت کند تا فرم آن به خوبی حفظ شود .

کار با کامپوزیت دندان شباهت بسیار زیادی به مجسمه سازی دارد به گونه ای که دندان پزشک باید مواد نرم کامپوزیت را به گونه ای بر روی دندان قرار دهد که کاملا فرم خوبی بگیرد و آن قسمت از دندان که دچار شکستگی و یا هر نوع آسیب دیگری است نیز کاملا ترمیم پیدا کند .

قیمت کامپوزیت دندان در گنبد

قیمت کامپوزیت دندان در گنبد

در کل تمام درمان های دندان پزشکی با توجه به مشکلاتی که دندان های بیمار دارد کاملا متفاوت است و تا زمانی که بیمار زیر نظر یک پزشک متخصص معاینه نشود نمی توان قاطع بیان کرد که چه مقدار هزینه ای هر بیمار باید برای کامپوزیت دندان هایش بپردازد . به خصوص در رابطه با روش کامپوزیت که تعرفه و قیمت آن ها به عوامل بسیار متنوعی بستگی دارد که از جمله از این عوامل می توان به مقدار خرابی دندان ها ، حجم و ماده ای از کامپوزیت که باید استفاده شود ، مقدار کار دندان پزشک و … نیز اشاره کرد . البته در این موارد نوع کیفیت موادی که استفاده می شود و به خصوص مدت زمانی که پزشک وقت و انرژی می گذارد در بررسی قیمت کامپوزیت دندان در گنبد حائز اهمیت می باشند .

انواع کامپوزیت دندان

۱٫ کامپوزیت هیبریدی
۲٫ کامپوزیت ونیر
۳٫ کامپوزیت میکروفیلد
۴٫ کامپوزیت نانوفیلد

هر کدام از این نوع کامپوزیت ها با توجه به موادی که دارند برای قسمت های مختلفی از دندان ها کاربرد دارد به عنوان مثال نوعی کامپوزیتی که در دندان جلو استفاده می شود با نوع کامپوزیتی که در دندان های عقبی استفاده می شود متفاوت است . با توجه به نظر خود پزشک شما می توانید از مناسب ترین کامپوزیت برای دندان های خود استفاده کنید .

 

مزایای کامپوزیت دندان

پس از شناخت قیمت کامپوزیت دندان در گنبد لازم است تا با مزایا و معایب این روش درمانی نیز آشنا شوید .

  1. با استفاده از کامپوزیت ها می توان رنگ و چرخش دندان ها را اصلاح کرد .
  2. با کامپوزیت ها می توان فاصله بین دندان ها را از بین برد .
  3. در روش کامپوزیت ، دندان تراش نمی خورد و تنها لایه نازکی از کامپوزیت بر روی آن قرار میگیرد .
  4. هزینه و قیمت کامپوزیت دندان ها نسبت به لمینت های سرامیکی ارزان تر هستند .
  5. برای دندان های شکسته و یا دندانی که دچار پریدگی شده است کامپوزیت ها بسیار مناسب هستند .
  6. کامپوزیت ها نسبت به درمان هایی چون ارتودنسی در مدت بسیار کوتاه تری انجام می شود .
  7. ونیر کامپوزیت دندان تنها در یک جلسه انجام می شود .
  8. برای کامپوزیت ها معمولا نیازی به تزریق داروی بی حسی نمی باشد مگر در مواردی خاص .

معایب کامپوزیت دندان

  1. کامپوزیت ها نیاز به مراقبت های بسیار بالایی دارند .
  2. برخی از کامپوزیت ها ممکن است در اثر عادات تغذیه ای مانند نوشیدن قهوه و چای و … تغییر رنگ بدهند .
  3. برای ترمیم تنها یک یا چند دندان ها کامپوزیت ها مناسب هستند .
  4. با داشتن کامپوزیت ها باید نکات بسیار را رعایت کنید مثل این که با دندان هی خود تخمه نشکنید و یا مواد غذایی سفت گاز نزنید .
  5. با توجه به آن که دندان ها برش نمیخورد ممکن است بعد از کامپوزیت کمی دندان ها جلو بیایند .
  6. در صورت استفاده های نادرست کامپوزیت دندان عمر بسیار کوتاهی پیدا می کند .
قیمت کامپوزیت دندان در گنبد

قیمت کامپوزیت دندان در گنبد

مراحل انجام کار کامپوزیت

حال که از قیمت کامپوزیت دندان در گنبد مطلع شدید پس بهتره روش انجام این مار را هم بدانید ، در روش کامپوزیت دندانپزشک متخصص زیبایی ابتدا با برسی دندان هایی که نیاز به کامپوزیت دارند را به خوبی تمیز می کنند و کمی از مواد کامپوزیت با رنگی که مد نظر خودتان است را به صورت امتحانی بر روی دندان قرار می دهد تا بیمار به خوبی رنگ را بتواند انتخاب کند . سپس زمانی که دندان کاملا خشک است مواد را بخوبی بر روی دندان فرم می دهند تا مشکل بر طرف شوید  و در انتها پس از فرم دادن مواد با نور آبی سفت و سخت می شوند و در آخر مواد اضافه از روی دندان ها برداشته می شود و دندان را به خوبی پالیش می کنند  تا هم سطح دیگر دندان ها شود .

برای مشاوره با دندانپزشک متخصص در گنبد و گرگان با ما در تماس باشید …

آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی ۲۰