کلینیک دندانپزشکی گنبد

By: | Tags: | Comments: ۰

کلینیک دندانپزشکی گنبد : چندین سال است که افراد خیلی بیشتر از گذشته به سلامت و زیبایی دندان های خود توجه می کنند . اما کارهای روزانه ، شلوغی شهر و … سبب می شود خیلی از افراد تایم کافی برای مراجعه به دندان پزشکی نداشته باشند . پیش از شروع درمان نیز خیلی از اقدامات نظیر عکس ، آزمایش و … خود زمان زیادی را از افراد می گیرد . همچنین اگر بخواهند چندین اقدام بر روی دندان های خود انجام دهند مثل این که بخواهند ابتدا دندان های خود را بکشند بعد ارتودنسی کنند و سپس دندان های خود را کامپوزیت کنند باید برای هر کدام به متخصص مربوطه مراجعه کنند که ه کدام در نقطه ای از شهر هستند و در شهر های بزرگ و پر از ترافیک مانند تهران این کار تقریبا نشدنی و بسیار زمان بر است .

برای حل این مشکل چندین سال است که کلینیک های تخصصی دندانپزشکی افتتاح شده اند که در هر یک از بخش های آن یکی از خدمات مربوط به دندانپزشکی انجام می شود . در این کلینیک ها دیگر نیازی نیست برای انجام اقدامات قبل از درمان به مراکز دیگر مراجعه کنید و یا اگر نیاز به درمان دیگری برای دندان های خود پیدا کردید پیش متخصص دیگری بروید . هدف از نوشتن این مقاله آشنا کردن شما با کلینیک دندانپزشکی گنبد که یکی از بهترین کلینیک ها در سطح استان می باشد است .

کلینیک دندانپزشکی گنبد

بهترین کلینیک دندانپزشکی گنبد

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دندانپزشکان در گنبد و استان گلستان می باشد .

دکتر کلته ايمپلنت و پروتز دندان را بصورت تخصصی در گرگان و گنبد و استان گلستان و شمال کشور انجام می دهد .

دکتر کلته بهترین دندانپزشک در گنبد کاشت دندان یا ایمپلنت را در کلینیک دندانپزشکی گنبد به صورت تخصصی و با برند های معتبر اروپایی و به صورت کاملا تضمینی انجام می دهد .

اطلاعات

تلفن : ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶

ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی ۲۰

ایمیل info@drkalteh.ir

آدرس : گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد

چرا کلینیک دندانپزشکی گنبد ؟

قطعا برای بیشتر ما پیش آمده است که نیاز به درمان های دندانپزشکی داشته باشیم . کشیدن دندان ، پر کردن ، عصب کشی و ترمیم و جرم گیری دندان را می توان نزد دندانپزشکان عمومی انجام داد اما اگر نیاز به ایمپلنت ، ارتودنسی ، پروتز دندان و یا خدمات تخصصی اینچنینی داشته باشید باید به متخصصین دندانپزشکی در زمینه مورد نیاز مراجعه کنید .

به جز تلف شدن وقت زیاد برای مراجعه کردن به متخصصین مختلف و اقدامات مربوط به هر درمان مشکلات دیگری نیز در باره ی رفتن به مطب های دندانپزشکی وجود دارد . شما نیاز دارید اطمینان داشته باشید که هنگام مراجعه به مطب یک دندانپزشک همه ی وسایل و ابزار مورد نیاز برای رفع مشکلات دندانتان در آنجا موجود باشد .

گاهی ممکن است خونریزی از دندان بیمار زیاد شود ، بیمار ضعف کند و یا وسط کار دندانپزشک متوجه شود که بیمار نیاز به جراحی دارد . در این صورت مطب های دندانپزشکی امکانات لازم برای مدیریت این مشکلات را ندارند اما کلینیک های دندانپزشکی علاوه بر بخش های تخصصی درمان و بخش عکس برداری و ازمایش ، مجهز به اورژانس هستند .

کلینیک دندانپزشکی گنبد یک مجتمع شامل چند اتاق ، دندانپزشک متخصص ، دندانپزشک عمومی ، دستیار دندانپزشک و کارشناسان بهداشت و دهان و دندان است که همگی در کنار هم مشغول به کار هستند و شما با مراجعه به کلینیک به بهترین سطح از درمان دسترسی خواهید داشت، نه هزینه ی اضافه تری پرداخت خواهد کرد و نه از تخصص کمتری برخوردار خواهید شد، به جای آن که بخواهید به چند مطب و نزد دندانپزشک های مختلف بروید با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی به هر نوع خدماتی که نیاز داشته باشید دسترسی خواهید داشت .

کلینیک دندانپزشکی گنبد

مزایای مراجعه به کلینیک های دندانپزشکی به جای مطب ها

همانطور که پیش از این نیز گفتیم مراجعه به کلینیک های دندانپزشکی در برابر مراجعه به مطب های خصوصی ارجحیت دارد . از مزایای مراجعه به کلینیک دندانپزشکی گنبد می توان موارد زیر را گفت :

  1. صرفه جویی در زمان و جلوگیری از اطلاف وقت و زمان
  2. صرفه جویی در هزینه ها چون بسیاری از کلینیک ها با بیمه قرارداد دارند اما اکثر دندانپزشکان خدمات خود را با بیمه ارائه نمی دهند .
  3. همانطور که گفتیم اگر در حین درمان مشکلی برای شما ایجاد شود تجهیزات لازم در مطب ها وجود ندارد .
  4. بهره مندی از خدمات چندین متخصص در زمینه های مختلف .
  5. کلینیک های دندانپزشکی خود مرکز تصویر برداری و دستگاه های رادیولوژی دندان دارند و نیاز نیست به مراکز تصویر برداری دیگر مراجعه کنید .

ویژگی های یک کلینیک دندانپزشکی خوب

یک کلینیک دندانپزشکی باید نسبت به مطب های خصوصی ویژگی های برجسته و بارز بیشتری داشته باشند . چون تعداد افرادی که برای درمان به این کلینیک ها مراجعه می کنند بسیار بیشتر از مطب هاست و این مجموعه باید رضایت طیف وسیعی از افراد را جلب کند .

اولین ویژگی که یک کلینیک دندانپزشکی خوب باید داشته باشد تجهیزات و لوازم به روز و کامل است . هر کدام از ما اگر به یک کلینیک برویم و ببینیم که از تجهیزات قدیمی استفاده می کنند و لوازمشان تکمیل نیست قطعا برای باقی جلسات به آن مراجعه نخواهیم کرد .

ویژگی بعدی که برای خیلی ها مهم است نوع برخورد پرسنل و متخصصین با بیماران و برخورد خود پرسنل با یکدیگر است .

در درمان های دندانپزشکی چون محدوده درمان دندانپزشک درون دهان ما سات بسیار مهم است که دندانپزشک تمام لوازم خود را استریل کند و محیط کلینیک دندانپزشکی نیز تمیز باشد .

ویژگی هایی که تا اینجا گفتیم و ویژگی های دیگری نظیر :

  1. دسترسی راحت به کلینیک
  2. داشتن جای مناسب برای پارک خودرو
  3. نزدیک به ایستگاه های وسایل حمل و نقل عمومی
  4. داشتن اتاق انتظار
  5. و …

را هر کلینیک دندانپزشکی خوب از جمله کلینیک دندانپزشکی گنبد باید داشته باشد .

کلینیک دندانپزشکی گنبد

خدمات ارائه شده در کلینیک دندانپزشکی گنبد

از جمله خدماتی که در کلینیک دندانپزشکی گنبد ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  •  اصلاح طرح لبخند
  •  اندو
  •  بستن فاصله بین دندان‌ها
  • مرتب كردن دندان‌ها
  •  بلند كردن دندان‌های كوتاه
  •  سفید كردن دندان‌ها در یك جلسه
  •  زیبایی با كامپوزیت، لمینیت، لومینیرز، بیریلیانس
  •  ایمپلنت
  •  انواع پروتز
  •  ارتودنسی

این خدمات تخصصی و کلیه خدمات عمومی دندانپزشکی در این کلینیک توسط بهترین دندانپزشک منطقه ، دکتر کلته و تیم حرفه ای ایشان انجام می شود .

کلینیک دندانپزشکی گنبد

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دندانپزشکان در گنبد و استان گلستان می باشد .

دکتر کلته ايمپلنت و پروتز دندان را بصورت تخصصی در گرگان و گنبد و استان گلستان و شمال کشور انجام می دهد .

دکتر کلته بهترین دندانپزشک در گنبد کاشت دندان یا ایمپلنت را در کلینیک دندانپزشکی گنبد به صورت تخصصی و با برند های معتبر اروپایی و به صورت کاملا تضمینی انجام می دهد .

اطلاعات

تلفن : ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶

ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی ۲۰

ایمیل info@drkalteh.ir

آدرس : گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط ٢ واحد