سیم کشی و انواع آن در کلینیک دندانپزشکی گرگان:

By: | Tags: | Comments: ۰

سیم کشی در کلینیک دندانپزشکی گرگان:
در کلینیک دندانپزشکی گرگان این نوع درمان سیم کشی دندان معمولاً انوع مختلفی دارد مانند: براکت‌های فلزی، مواد باندینگ و یک سیم ارتودنسی که براکت‌ها را به هم وصل می‌کند، می باشد. در کلینیک دندانپزشکی گرگان براکت‌های فلزی با یک چسب دندانی خاص به سطح جلوی دندان‌ها وصل می‌شوند. این براکت‌ها در دندانپزشک گرگان در نقش یک لنگر برای سیم ارتودنسی عمل می‌کنند که منشأ فشار مورد استفاده برای حرکت دادن دندان‌ها می‌باشد.
انواع بریس در کلینیک دندانپزشکی گرگان:
بریس فلزی در کلینیک دندانپزشکی گرگان:
بریس‌های فلزی اولیه نوع بریس‌های مورد استفاده در کلینیک دندانپزشکی گرگان می‌باشند. این بریس‌ها کوچک‌تر و آسان تر از قبل بوده و از آلیاژهای فلزی جنس عالی و پیشرفته ساخته شده‌اند. با بریس‌های فلزی امکان آماده کردن کش‌های رنگی جهت ایجاد لبخندی خاص و رنگارنگ فراهم می‌شود.
بریس های سرامیکی در کلینیک دندانپزشکی گرگان:
بریس‌های سرامیکی از مواد شفاف و روشن استفاده شده و بنابراین نسبت به بریس‌های فلزی کمتر محسوس می‌باشند. به همین علت کلینیک دندانپزشکی گرگان بریس‌های سرامیکی را بیشتر برای نوجوانان و بیماران بزرگسالی که نگران زیبایی دندان هایشان هستند استفاده می کنند. این نوع سیم کشی ها با اینکه کمتر جلب توجه می‌کنند اما جهت بهداشت دهان و دندان باید بیشتر بهداشت را رعایت کنند زیرا بریس‌های سرامیکی بزرگ‌تر و پرحجم تر هستند. ازنظر کلینیک دندانپزشکی گرگان یکی از مشکلات براکت‌های سرامیکی این است که شکننده‌تر بوده و کش‌ها در بین جلسات ارتودنسی در اثر مصرف برخی غذاها و سیگار کشیدن رنگشان تغییر می کند.
بریس های نامرئی در کلینیک دندانپزشکی گرگان:
در کلینیک دندانپزشکی گرگان دستگاه‌های شفاف مانند بریس‌های نامرئی از مجموعه‌ای از ردیف کننده‌های نامحسوس، متحرک و راحت برای صاف کردن و مرتب کردن دندان‌ها استفاده می‌کنند.شاید بعضی از بیماران نخواهند کسی متوجه درمان آنها شوند بریس های نامرئی درهنگام درمان کسی متوجه ارتودنسی نخواهد شد. در کلینیک دندانپزشکی گرگان بریس‌های نامرئی متحرک هستند، بنابراین هنگام درمان محدودیتی برای خوردن و آشامیدن وجود ندارد. همچنین مسواک زدن و نخ دندان دردسر کمتری خواهد داشت.