۴

آذر, ۱۴۰۰

اندو در دندانپزشکی گرگان

By: | Tags: | Comments: ۰

اندو در دندانپزشکی گرگان ، اگر می خواهید دندان های خود را در گرگان اندو بکنید. اما دکتر دندان پزشکی را در گرگان نمی شناسید که کار اندو دندان را انجام بدهد ، در ادامه با من باشید تا شما را به بهترین دندان پزشک گرگان آشنا بکنم. شاید پرسش بسیاری شماها در ارتباط با این موضوع باشد که اندو چیست ؟ و هزینه ی اندو چقدر می باشد ؟ و… اگر این پرسش ها در ذهنتان ایجاد شده است در ادامه همراه من باشید تا به بررسی این پرسش های بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم.

متخصص اندو چه کسی است ؟ اندودنتیست یا متخصص اندو در واقع دندانپزشکی است به صورت پیشرفته ۲ سال دوره تخصصی درمان ریشه و پالپ دندان را آموزش می بیند. دکتر کلته یکی از بهترین متخصص های اندو در گرگان می باشد و کار اندو را در دندانپزشکی در گرگان را انجام می دهد.

 

دکتر محمد احمدی کلته

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین متخصص اندو در دندانپزشکی گرگان می باشد .

خدمات: لمینت دندان -پروتز دندان – جراحی دندان – ایمپلنت های دندانی و …

آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی

دکتر محمد احمدی کلته

کار متخصص اندو (عصب کشی یا درمان ریشه) دندان چیست؟

در این روش ابتدا دندانپزشک ریشه های دندان را از دهان خارج می کند و سپس دندان داخل آن کانال ها را نیز تمیز می کند ، و سپس با استفاده از مواد دیگر فضای خالی بین آن ها را پر می کند تا از نفوذ میکروب و باکتری به درون دندان جلوگیری بکند. دندان پزشک با استفاده از این روش کمک می کند تا دندان های مراجعه کنندگانش سالم بماند. تنها مسئله ای که در این بین وجود دارد در ارتباط با این موضوع می باشد که دیگر دندان ها زنده نیستند و هیچ گونه حسی در آن ها وجود ندارد ، اما چرا باید در دهان بماند ؟ به علت اینکه فرد در زمان غذا خوردن به آن ها نیاز پیدا می کند و همچنین سبب می شود زیبایی و لبخند دهانت و دندان ها از بین نرود.

چه عواملی باعث می شود دندان به ترمیم ریشه نیاز پیدا کند

درمان نکردن پوسیدگی سطحی دندان ها یکی از عوامل اصلی است که سبب می شود دندان ها شما به ترمیم نیاز داشته باشند ، همچنین افرادی که بیماری لثه دارند و افرادی که دارای دندان های خراب و یا شکسته می باشند سبب می شوند تا عفونت در ریشه های دندان های آن ها نفوذ بکند و سبب خرابی ریشه دندان ها می شوند که دردی غیرقابل وصف را به ارمغان می آورد. اگر قصد دارید دندان های خود را اندو بکنید و ساکن گرگان هستید اندو در دندانپزشکی گرگان  در مطب دکتر کلته نیز صورت می گیرد و می توانید با مراجعه به مطب و گرفتن وقت نسبت به ترمیم دندان هایتان اقدام بکنید.

علائمی که نشان دهنده ی عفونت دندان می باشد

از شایع ترین نشانه هایی که نشان می دهد دندان شما عفونت کرده است می شود به واکنش نشان دادن دندان ها نسبت به خوردن غذا های سرد و گرم ، تورم لثه ، صورت دچار ورم ، تیره شدن رنگ دندان ها نیز اشاره کرد که از علائم بسیار مهمی می باشند که نشان دهنده ی پوسیدگی دندان ها می باشد و اگر به آن ها بی توجهی بشود و دندان ها مورد درمان قرار نگیرد.

بهترین ایمپلنتولوژیست در کردکوی و گلستان چه کسی است ؟

قطعا بیشتر گرگانی ها دکتر محمد احمدی کلته را میشناسند که یکی از بهترین دندانپزشکان در سطح استان گلستان به شمار می رود که در زمینه خدمات کاشت دندان هم آموزش دیده است در حقیقت دکتر محمد احمدی کلته کار دندان و ایمپلنت را به صورت تخصصی انجام می دهد و از برند های بسیار خوب و مواد اولیه مرغوب نیز استفاده می کند .

البته که برای انجام خدمات های مختلف دندانپزشکی چون پروتز کامل دندان ، لمینیت ، انجام روکش های دندانی و اندو در دندانپزشکی گرگان و… نیز می توانید به ایشان مراجعه کنید ف در ادامه راه های برقراری ارتباط با ایشان را قرار میدهیم .

آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی