۶

تیر, ۱۴۰۱

بهترین متخصص فک و صورت در گرگان

By: | Tags: | Comments: ۰

بهترین متخصص فک و صورت در گرگان چه کسی است ؟ از دسته پرسش هایی که ممکن است بسیاری از شما ها به صورت متداول از خودتان پرسیده باشید ، می شود به پرسش بهترین متخصص فک و صورت در گرگان چه کسی است اشاره کرد . در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین متخصص فک و صورت در گرگان بپردازیم و آن را به شما معرفی بکنیم. اما ابتدا به بیایید به بررسی پرسش وظیفه ی بهترین متخصص فک و صورت در گرگان در مقابل بیمار چیست ؟ و چه زمانی لازمه به دکتر و متخصص فک و صورت مراجعه بکنیم. شما همچنین می توانید مطالبی را که در ارتباط با بهترین دندانپزشک گرگان نوشته شده است را بررسی و مطالعه بکنید و اطلاعات بیش تری در ارتباط با آن به دست آورید.

بهترین متخصص فک و صورت در گرگان

بهترین متخصص فک و صورت در گرگان

 

چه زمانی باید به متخصص فک و صورت مراجعه بکنیم ؟

از دسته پرسش های دیگری که ممکن است برای شما پیش آمده باشد ، می شود به پرسش چه زمانی باید به متخصص فک و صورت مراجعه بکنیم اشاره کرد که در ادامه ی این بخش قصد داریم به بررسی آن بپردازیم. در زمان هایی که شما مشکلاتی همچون

  • جراحی داخل دهانی
  • جراحی فک و صورت و جمجمه و گردن
  •  جراحی آسیب های ترافیکی
  • جراحی عفونت فک و صورت
  • جراحی تومور و کیست فک و صورت
  • کشیدن دندان هایی که نیاز به جراحی دارند و در شرایط بدی قرار دارند
  • جراحی نواقص مادرزادی همچون  لب شکری ، لب دو طرفه و یک طرفه

شما نیاز دارید تا برای رفع مشکل خود به یک متخصص و دکتر فک و صورت مراجعه بکنید. اگر در گرگان دکتر متخصص جراح و فک صورت نمی شناسید به شما دکتر دندانپزشک کلته را معرفی می کنم. اطلاعات بیش تر در ارتباط با دکتر کلته را می توانید از بخش زیر مطالعه بکنید. برای گرفتن و معاینه دندان های خود با شماره هایی در زیر قرار داده ایم تماس حاص فرمایید.

دکتر محمد احمدی کلته  بهترین متخصص جراحی فک و صورت در گرگان

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دکتر های دارای فوق تخصص دندانپزشکی در گرگان و استان گلستان می باشد .

خدمات: لمینت دندان -پروتز دندان – جراحی دندان – ایمپلنت های دندانی و …

آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی

هزینه ی جراحی فک و صورت چقدره ؟

هزینه ی جراحی فک و صورت چقدره ؟ پاسخ دادن به این پرسش تا حدودی سخت می باشد و نمی شود جواب دقیقی به آن داد چرا که در ایران قیمت ها به صورت روزانه افزایش و یا کاهش می یابد و متغییر است همچنین اینکه شما در چه زمان و سالی این مقاله را مطالعه هم می کنید بسیار مهم می باشد. اما به صورت حدودی براساس اخرین بررسی های انجام شده ، قیمت هزینه ی جراحی فک و صورت در سال ۱۴۰۱ بدون در نظر گرفتن هزینه های جانبی و غیره در محدوده قیمتی برابر با ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان قرار دارد و همانطور که گفته شد این قیمت به صورت حدودی است و در آینده ممکن است قیمت آن تغییر پیدا بکند. برای بررسی بیش تر و به دست آوردن قیمت دقیق تر می توانید از طریق شماره تماس هایی که در صفحه قرار داده شده است از دکتر کلته نوبت بگیرید.

بهترین دندان پزشک فوق تخصص ترمیم دندان در گرگان

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دندان پزشکان در گرگان و استان گلستان می باشد که دارای فوق تخصص دندانپزشکی در گرگان هم نیز می باشد و خدماتی چون طرح لبخند ، لمینت دندان ها ، ایمپلنت دندان ها و .. را با بهترین مواد از برترین برند ها ارائه می دهد ، می تواند نمونه کار های طرح لبخند دکتر محمد احمدی کلته را در وب سایت ایشون ببینید و برای مشاوره بیشتر می توانید تماس بگیرید . در ادامه راه های برقراری ارتباط با ایشون را قرار داده ایم .

تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی

بررسی سوالات متداول کاربران

دوران نقاهت بعد از جراحی چقدر است ؟

جراحی فک حدودا بین ۱ تا ۲ ماه نقاهت دارد و براساس آمادگی بدنی و جسمانی شما و سنی که دارید این مدت زمان گفته شده ممکن است کاهش و یا افزایش بیابد.

از چه سنی می‌توان جراحی فک انجام داد؟

به‌ طور کلی در زنان این سن بین ۱۴-۱۷ سال و برای مردان بین ۱۷-۲۱ سال می باشد.