۲۴

خرداد, ۱۴۰۱

متخصص ترمیم دندان

By: | Tags: | Comments: ۰

متخصص ترمیم دندان در گرگان ، اگر به دنبال یک دکتر با تجربه می گردید که برای ترمیم دندان های خود به آن مراجعه بکنید که با انواع بیمه ها قرار داشته باشد و قیمت مناسبی هم داشته باشد در ادامه ی این مطلب همراه من باشید تا به بررسی یکی از ماهر ترین دکتر های دندانپزشکی در گرگان را به شما معرفی بکنم که در کارش بسیار ماهر است و بسیاری از افرادی که به آن مراجعه کرده اند از مراجعه ای که داشته اند راضی بوده اند. شما همچین می توانید مطالبی را که در ارتباط با بهترین دندانپزشک زیبایی در گرگان نوشته شده است را بررسی و مطالعه بکنید و در ارتباط با بهترین متخصص ترمیم دندان دکتر کلته اطلاعات بیش تری به دست آورید.

متخصص ترمیم دندان

متخصص ترمیم دندان

دندانپزشک در گرگان

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دندانپزشکان در گرگان و استان گلستان می باشد .

دکتر کلته ايمپلنت و پروتز دندان را بصورت تخصصی در گرگان و استان گلستان و شمال کشور انجام می دهد .

دکتر کلته بهترین دندانپزشک در گرگان کاشت دندان یا ایمپلنت و دندان مصنوعی ثابت را به صورت تخصصی و با برندهای معتبر اروپایی و به صورت کاملا تضمینی انجام می دهد .

اطلاعات

تلفن : ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶

ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی ۲۰

ایمیل : info@drkalteh.ir

آدرس : گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط ٢ واحد

متخصص ترمیم دندان چه کسی است ؟

احتمالا با شنیدن این نام از خود این سوال را پرسیده باشید که در واقع متخصص ترمیم دندان چه کسی است و چه کاری برای شما می تواند انجام بدهد. اگر جواب این پرسش را نمی دانید در ادامه با من باشید تا به بررسی این پرسش بپردازیم و آن را بررسی بکنیم. براساس آخرین بررسی متخصص ترمیم دندان یک شاخه از دندان پزشکی می باشد که در واقع شباهات بسیار زیادی با شاخه ی زیبایی دندان دارند. یک متخصص ترمیم کار هایی همچون پر کردن دندان و.. را انجام می دهد و در صورتی که بخواهید دندان های خود را ترمیم بکنید باید به پیش متخصص ترمیم بروید.

وظایف یک متخصص ترمیم چست ؟

در این بخش بیش تر به برررسی پرسش متخصص ترمیم کیست می پردازیم. یک متخصص دندان کار هایی همچون ونیر دندان ، ایلنه و انله دندان ، بلیداپ دندان ، روکس دندان (crown) ، بریج دندان و… را انجام می دهد که هر کدام از این شاخه ها در واقع بخشی از ترمیم دندان ها به حساب می آید. همچنین یک متخصص ترمیم می تواند کار هایی همچون کاشت ایمپلنت دندان ها را هم نیز انجام بدهد و همانطور که گفته شد شما برای انجام این دسته از خدمات نیاز از تا به یک دکتر متخصص مراجعه بکند.

 تفاوت دندانپزشکی ترمیمی با دندانپزشکی زیبایی چیست؟

همانطور که در بالاتر هم به ان اشاره کردیم ،  تفاوت دندانپزشکی ترمیمی با دندانپزشکی زیبایی آنقدر ا قابل مشاهده نیست و در واقع هر دوی این افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند. اصولا کاری یکسان را انجام می دهند. درواقع دندان پزشک ترمیمی دندان کار هایی را انجام می دهد که از خراب شدن دندان های شما جلوگیری می کند و یک متخصص دندان ترمیمی با روش هایی قبل از اینکه دندان پوسیده بشود مانع از این فروپاشی و پوسیدگی میشود .

اما یک دندانپزشک زیبابیی دندان فعالیت و تمرکزش بر روی روش ها و شیوه هایی است که از آن به عنوان بهبود زیبایی دندان های شما تمرکز می کند. و جنبه های زیبایی دندان های شما را در بر می گیرد و هر کاری برای بهبود طرح لبخند و زیبایی دندان های شما انجام می دهد.

 تفاوت دندانپزشکی ترمیمی با دندانپزشکی زیبایی چیست؟

تفاوت دندانپزشکی ترمیمی با دندانپزشکی زیبایی چیست؟

دکتر محمد احمدی کلته بهترین متخصص ترمیم دندان

دکتر کلته متخصص پروتزهای دندانی و ایمپلنت در گرگان و استان گلستان و شمال کشور است که کاشت دندان یا ایمپلنت را صورت تخصصی و با برندهای معتبر اروپایی و به صورت کاملا تضمینی انجام می دهد.

هم چنین پروتز کامل دندان ، پارسیل دندان ، روکش های زیبایی و لامینیت ونیر از جمله کارهایی است که در مطب دندانپزشکی دکتر کلته در گرگان به صورت کاملا بهداشتی و تضمینی انجام می پذیرد . برای ان که بهتر پاسخ سوال دندان مصنوعی ثابت بهتر است یا متحرک ؟ بهتره در این زمینه با خود دکترهم مشورت کنید .

برای مشاوره در زمینه دندان مصنوعی ثابت با ما در تماس باشید …
آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ – مجتمع آرمان – ط٢ – واحد١٣
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی ۲۰