۲۸

اردیبهشت, ۱۴۰۱

هزینه ایمپلنت دندان

By: | Tags: | Comments: ۰

امروزه سالم بودن دندان ها به امری بسیار مهم در جلوه ی زیبایی صورت و ظاهر به حساب می آید و خراب بودن دندان سبب از دست رفتن زیبایی لبخند و زیبایی صورت شما می شود. راه های متعددی برای درست کردن دندان های خراب وجود دارد که یکی از رایج ترین و دائمی ترین راه های تعمیر دندان می شود به کاشت دندان های ایمپلنت شده اشاره کرد. اگر قصد دارید تا اطلاعات بیش تری در ارتباط با روش های ایمپلنت دندان ها به دست آورید و هزینه آن را بدانید در ادامه همراه من باشید تا به بررسی هزینه ی ایمپلنت دندان ها بپردازیم در بازار امروزی بپردازیم. اگرچه این نکته لازم به ذکر است ممکن است در آینده قیمت ها گفته شده به علت نوسانات قیمتی تغییر بکند و افزایش و یا کاهش بیابد.

 

دکتر محمد احمدی کلته

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دکتر های دارای فوق تخصص دندانپزشکی در گرگان و استان گلستان می باشد .

خدمات: لمینت دندان -پروتز دندان – جراحی دندان – ایمپلنت های دندانی و …

آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی

هزینه ایمپلنت دندان

منظور از ایمپلنت دندان چیست ؟

ابتدا قبل از آنکه به بررسی قیمت ایمپلنت دندان بپردازیم بیایید به پرسش ایمپلنت دندان چیست ؟ بپردازیم و آن را بررسی بکنیم. ایمپلنت های دندان در واقع جایگزین ریشه های دندان شما می شوند و به صورت طبیعی در کنار ردیف های دندان شما جای می گیرند. ایمپلنت های دندان از جنس تیتانیوم خالص می باشند و که با بدن انسان سازگار می باشد و به آن آسیب وارد نمی کند و به همین دلیل یکی از بهترین روش های جایگزینی دندان ها به صورت دائمی می باشد البته این نکته هم نیاز به ذکر است فلز پلاتینیوم کمی قیمت بالایی را دار می باشد و به همین ممکن انجام دادن عمل ایمپلنت برای شما کمی هزینه بر باشد.

 

هزینه ایمپلنت دندان چقدره ؟

هزینه ی ایمپلنت دندان چقدره ؟ ارزش داره انجام بدیم ؟ اگر این پرسش ها را دارید در این بخش همراه من باشید. هزینه ی ایمپلنت دندان به فاکتور های بسیار مهمی بستگی دارد و به طور مثال اینکه جنس کدام کشور را انتخاب بکنید بسیار حائز اهمیت می باشد همچنین برخی از این دندان ها دارای ضمانت می باشند که بر روی قیمت آن ها تاثیر می گذارد. با اینحال می شود گفت که به صورت حدودی قیمت ایمپلنت هر دندان برابر با ۵ تا ۱۰ میلیون می باشد و براساس مدلی که انتخاب می کنید و ویژگی هایی که دارد قیمت آن متفاوت می باشد.

هزینه ایمپلنت دندان چقدره ؟ 

ایمپلنت دندانم رو کجا انجام بدم ؟

اگر به دنبال یک دکتر متخصص برای انجام دادن ایمپلنت دندان های خود می گردید به شما دکتر و متخصص دندانپزشک کلته را معرفی می کنم که از دسته بهترین دکتر های استان گلستان می باشد. دکتر کلته با گرفتن هزینه ی مقبول برای ایمپلنت دندان ها (هزینه ایمپلنت دندان) روش های کم خرج تری را برای ترمیم دندان های شما به شما پیشنهاد می کند. برای گرفتن نوبت از مطب دکتر کلته کافی است تا با اطلاعاتی که در بالاتر و یا در پایین این مقاله درج شده است تماس بگیرید و برای خود نوبت بگیرید.

بهترین دندان پزشک فوق تخصص ترمیم دندان در گرگان

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دندان پزشکان در گرگان و استان گلستان می باشد که دارای فوق تخصص دندانپزشکی در گرگان هم نیز می باشد و خدماتی چون طرح لبخند ، لمینت دندان ها ، ایمپلنت دندان ها و .. را با بهترین مواد از برترین برند ها ارائه می دهد ، می تواند نمونه کار های طرح لبخند دکتر محمد احمدی کلته را در وب سایت ایشون ببینید و برای مشاوره بیشتر می توانید تماس بگیرید . در ادامه راه های برقراری ارتباط با ایشون را قرار داده ایم .

تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی