۱۴

فروردین, ۱۴۰۱

بهترین روش برای زیبایی دندان

By: | Tags: | Comments: ۰

اگر به دنبال روش هایی برای زیبا تر و سفید کردن دندان های خود هستید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهرتین روش برای زیبایی دندان بپردازیم. در ادامه به انواع روش های سفید کردن دندان می پردازیم از روش های دائمی گرفته تا روش هایی که به صورت موقتی دندان های شما را سفید می کنند. در اینجا هم جای دارد تا به شما یکی از بهترین دندانپزشکی گرگان که متعلق به دکتر دندانپزک کلته می باشد را معرفی بکنم که انواع خدمات و بهترین روش برای زیبایی دندان را به بیماران خود ارائه می دهند. در پایین تر اطلاعات لازم برای گرفتن نوبت از این دکتر مجرب و کار بلد را برای شما قرار داده ایم.

از دسته روش های مرسومی که امروزه برای سفید کردن دندان ها استفاده می کنند می شود به روش هایی همچون لمینت دندان ، بلچینگ دندان ، لاک سفید کننده ی دندان و … اشاره کرد که به صورت مفصل ان ها را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

کلینیک دندانپزشکی در گرگان

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دندانپزشکان در گرگان و استان گلستان می باشد و از بهترین روش های برای زیبا تر کردن دندان های شما استفاده می کند.

دکتر کلته ايمپلنت و پروتز دندان را بصورت تخصصی در گرگان و استان گلستان و شمال کشور انجام می دهد .

دکتر کلته بهترین دندانپزشک در گرگان کاشت دندان یا ایمپلنت را به صورت تخصصی و با برند های معتبر اروپایی و به صورت کاملا تضمینی انجام می دهد .

می توان گفت یکی از کلینیک های دنداپزشکی خوب در گرگان ، کلینیک دندانپزشکی دکتر کلته می باشد .

اطلاعات

 تلفن : ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶

ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی ۲۰

ایمیل info@drkalteh.ir

آدرس : گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد

بهترین روش برای زیبایی دندان در دندانپزکشی گرگان

از دسته بهترین روش هایی که برای زیبا تر کردن دندان هایتان در دندان پزشکی های گرگان می توانید به کار بگیرید می شود به روش هایی همچون استفاده از لاک سفید کننده ی دندان ، جرم گیری دندان ها و لمینت دندان و سایر روش های مرسوم اشاره کرد. که در ادامه به بررسی جزئی چند تا از این کار هایی که می توانید برای بهبود دندان هایتان بکنید اشاره کرد.

۱٫ باندینگ کامپوزیت دندان

از دسته روش های مرسومی که شما می توانید برای سفید تر کردن دندان هایتان و زیبایی بیش تر دندان ها از آن استفاده بکنید ، می شود به استفاده از باندینگ کامپوزیت دندان ها اشاره کرد که به آن کامپوزیت دندانی هم نیز می گویند. این روش نه تنها به درد سفید کردن دندان ها می خورد ، بلکه روشی برای رفع اشکال جزئی دندان ها هم نیز می باشد. روش کار به این صورت است که یک لایه به نام رزین کامپوزیت بر روی دندان های شخص بیمار مالیده می شود و سپس سخت و سفت می شود و بر روی دندان ها قرار می گیرد و ایراد هایی همچون لب پر شدگی یا ترک های جزئی دندان های شما را بر طرف می کند.

بهترین دندانپزکشی در گرگان 

بهترین دندانپزکشی در گرگان

۲٫ لمینت سرامیکی

لمینت سرامیکی یکی دیگر از روش هایی است که مرسوم است و می تواند مشکلات زیبایی دندان های شما را حل بکند. لمینت یا نام دیگر آن ونیر دندان درواقع یک پوسته ی نازک است که بر روی دندان ها چسبانده می شود تا اشکالات خفیف دندان ها همچون زردی دندان ها جرم گرفتی و.. را از روی سطح و ظاهر دندان های شما بپوشاند. همچنین لمینیت سرامیکی می تواند کجی دندان ها و حتی فاصله ی میان آن ها را هم نیز بپوشاند .

۳٫ انجام دادن ارتودنسی

از دیگر راه هایی که می شود که جزو بهترین روش برای زیبایی دندان ها به حساب می آید می شود به روش ارتودنسی اشاره کرد. این روش بیش تر به مرتب کردن ترتیب دندان هایتان کمک می کند و اگر مشکلاتی همچون جلو یا عقب بودن فک ها داشته باشید می توانید با استفاده از ارتودنسی فک هایتان را جا به جا بکنید.

 

بهترین دندانپزکشی در گرگان

یکی از بهترین دندانپزشکان در گرگان دکتر محمد احمدی کلته می باشد که خدمات متفاوتی را در زمینه زیبایی و ترمیم دندان نیز ارائه می دهد در ادامه راه های برقراری ارتباط با ایشان را برای شما قرار میدهیم .

تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی