۱۳

دی, ۱۴۰۰

بهترین دکتر دندانپزشک در گنبدکاووس

By: | Tags: | Comments: ۰

بهترین دکتر دندانپزشک در گنبدکاووس ، اگر قصد جراحی دندان های خود را دارید و می خواهید دندان های صاف و مرتبی داشته باشید ، در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به شما بهترین دکتر دندانپزشک در گنبدکاووس را معرفی بکنم. دکتر احمد کلته را شاید بتوان از دسته بهترین دکتر های استان گلستان معرفی کرد که در حرفه ی خود بسیار ماهر می باشد و بسیاری از معالجه کنندگان آن از کار دکتر راضی بوده که نشان دهنده ی کیفیت بالای کار دکتر احمد کلته می باشد. در ادامه ی این مقاله همچین به بررسی ویژگی های یک دندان پزشک خوب و بررسی وظایف دکتر و مراجعه کننده می پردازیم و آن ها را بررسی میکنیم. همچنین شما می توانید مطالبی را که در ارتباط با بررسی بهترین دندانپزشک گرگان نیز مطالبی نوشته است که می توانید آن را مطالعه بکنید.

 

متخصص جراح فک و صورت در گنبد دکتر محمد احمدی کلته

بهترین دندانپزشک گنبد
دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دکتر های دارای فوق تخصص دندانپزشکی در گرگان و استان گلستان می باشد .
خدمات: لمینت دندان -پروتز دندان – جراحی دندان – ایمپلنت های دندانی و …
آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی

برای گرفتن نوبت و مشاوره ی بیش تر با شماره های بالا تماس بگیرید

ویژگی های دندانپزشک خوب چیست ؟

در این بخش قرار است به بررسی بهترین ویژگی های دندانپزشک خوب در گنبدگاووس بپردازیم. از ویژگی های یک دندانپزشک خوب می شود به این مورد اشاره کرد که پزشک برای وقت بیمارانش ارزش قائل می شود و در صورت بروز هرگونه مشکلی سعی می کند تا در سریع ترین زمان ممکن  آن را برطرف سازد . همچنین یک دندانپزشک خوب و کاربلد سعی می کند تا ابتدا به سخنان بیمارش گوش بدهد تا بتواند مریضی و یا مشکل او را بهتر بفهمد و درک بکند تا در سریع ترین زمان بتواند بیمار را معالجه کرده و مشکلات او را برطرف سازد. یک دندانپزشک خوب همانند یک مشاور و راهنما می باشد و باید در زمان معالجه ی بیمار باید او را به سمت درستی هدایت بکند و او را در مسیر درست درمان قرار بدهد. تمامی این ویژگی های در بهترین دکتر دندانپزشک در گنبدکاووس یعنی آقای دکتر کلته جمع شده.

مطب خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

در این بخش به بررسی اینکه یک مطب خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد می پردازیم چرا که در کنار یک دکتر خوب فضا و محیط مطب آن هم بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد چرا که مراجعه کنندگان کاهی اوغات باید مدت زمان طولانی را در مطب دکتر به انتظار بنشینند تا نوبتشان فرا برسد. از مهم ترین ویژگی های یک مطب خود می شود به وجود صندلی و جایگاه کافی برای نشستن بیمار در مطب وجود داشته باشد. از دیگر ویژگی های یک مطب خوب می شود به وجود سرویس بهداشتی درون مطب اشاره کرد در بسیاری از مواقع به علت طولانی شدن شدن های انتظار برای مراجعه به دکتر وجود یک سرویس بهداشتی در مطب های دکتر امری ضروری است.

مطب خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

 

دکتر محمداحمدی کلته

یکی از بهترین دکتر دندانپزشکی علی آباد دکتر محمد احمدی کلته می باشد که انواع درمان های دندان پزشکی را با مهارت و تخصص بالا در استان گلستان و گرگان انجام می دهد . در مطب دکتر کلته از دیگر شهر های اطراف اسان و گرگان برای درمان دندان های خود مراجعه می کنند .

ایشان همیشه در تلاش بوده است تا با داشتن تیم همکاری کار بلند و استفاده از برترین مواد اولیه دندان پزشکی و بهترین تجهیزات ها بهترین خدمات را به بیماران و مراجعه کنندگان خود ارائه دهند . برای تعیین وقت و مشاوره با ایشون می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید .

مطب دندانپزشکی گرگان

تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶

وبسایت: www.drkalteh.ir

ایمیل:info@drkalteh.ir

ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی