۲

دی, ۱۴۰۰

جراح فک و صورت در گنبد

By: | Tags: | Comments: ۰

جراح فک و صورت در گنبد ، اگر به دنبال متخصص جراح فک و صورت در گنبد هستید اما دکتر خوبی را سراغ ندارید که بتواند با بهترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن مشکل زیبایی دهان و لبخند شما را حل بکند در این مقاله همراه من باشی چرا که قصد داریم به بررسی یکی از بهترین جراح های فک و صورت در گنبد و استان گلستان بپردازیم و آن را به شما معرفی بکنیم. جراحی فک را شاید بشود یه عنوان یکی از سخت ترین و مهم ترین عمل ها در زیبایی دهان به شمار آورد و قطعا نمی شود انجام این عمل را به دست هر دکتری سپرد و باید به پیش دکتری کار بلد و با تجربه مراجعه کرد که دکتر کلته یکی از بهترین دکتر ها در این زمینه می باشد.

همچنین شما می توانید مقالاتی را که در ارتباط با بهترین کلینیک دندانپزشکی گرگان و آشنایی با بهترین دندانپزشک گرگان نوشته شده است را مطالعه و بررسی بکنید.

 

متخصص جراح فک و صورت در گنبد دکتر محمد احمدی کلته

بهترین دندانپزشک گنبد
دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دکتر های دارای فوق تخصص دندانپزشکی در گرگان و استان گلستان می باشد .
خدمات: لمینت دندان -پروتز دندان – جراحی دندان – ایمپلنت های دندانی و …
آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی

جراحی فک و صورت چیست ؟

ابتدا بیایید به این پرسش پاسخ بدهیم که جراح و فک و صورت چیست ؟ در این فرایند عمل جراحی فک و صورت چه اتفاقی رخ می دهد. جراحی فک و صورت ، جراحی است که طیف وسیعی از مشکلات و بیماری های دهان از جمله صدمات و نقوص سر و صورت و فک و گردن و طاق جمجمه را اطلاح می کند. که سبب می شود لبخند شما اصلاح بشود و لبخندی زیباتر داشته باشید. برای انحام جراحی فک و دندان در گنبد می توانید به پیش دکتر کلته مراجعه بکنید. برای گرفتن نوبت تنها کافی است تا با شماره هایی که در بالاتر قرار داده شده است تماس حاصل فرمایید.

دلایلی که باید به جراح فک و صورت مراجعه بکنیم چیست ؟

در این بخش به بررسی این پرسش می پردازیم که چرا باید به جراح فک و صورت مراجع بکنیم.

مشکلات اسکلتی

یکی از دسته شایع ترین دلایلی که مردم به پیش جراح فک و صورت مراجعه می کنند می شود به مشکلات اسکلتی موجود در استخوان های فک اشاره کرد که از دسته دلایلی است که باید به یک متخصص در این حوزه نیز مراجعه بکنید

جراحی زیبایی

یکی دیگر از دلایلی که باید به پیش متخصص جراح فک و صورت راجعه بکنیم می شود به زمانی که قصد داریم جراحی زیبایی برای ترمیم لبخند و… نیز اشاره کرد. اگر دندان های خود را از دست داده اید و به دنبال جایگزین و ایمپلنت کردن آن می باشید لازم است تا به متخصص جراح فک و صورت مراجعه بکنید.

جراحی ترمیمی

اگر در تصادف مجروح شده اید و دچار شکستی فک شده اید ، در نهایت ممکن است مجبور به انحام عمل جراحی فک بشوید. جراحان فک همچنین می توانند به ترمیم فک شما بپردازیندو دندان های از دسته رفته با ایمپلنت های دندان جایگزین بکنند.

جراحی فک و صورت چیست ؟

دکتر محمداحمدی کلته

یکی از بهترین دکتر دندانپزشکی گنبد محمد احمدی کلته می باشد که انواع درمان های دندان پزشکی را با مهارت و تخصص بالا در استان گلستان و گرگان انجام می دهد . در مطب دکتر کلته از دیگر شهر های اطراف اسان و گرگان برای درمان دندان های خود مراجعه می کنند .
ایشان همیشه در تلاش بوده است تا با داشتن تیم همکاری کار بلند و استفاده از برترین مواد اولیه دندان پزشکی و بهترین تجهیزات ها بهترین خدمات را به بیماران و مراجعه کنندگان خود ارائه دهند . برای تعیین وقت و مشاوره با ایشون می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید .
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی