۱۷

آذر, ۱۴۰۰

جراح فک و صورت در گرگان

By: | Tags: | Comments: ۰

جراح فک و صورت در گرگان ، اگر به دنبال پیدا کردن یک متخصص جراح فک و صورت می باشید و می خواهید با بهترین جراح و فک و صورت در گرگان آشنا بشوید در ادامه ی این مطلب همراه من باشید. ابتدا بیایید به بررسی پرسش جراح فک و دندان چ کسی بپردازیم ؟  جراح فک و دهان و صورت شخصی است که مشکلات دندانپزشکی مرتبط به حفره دهان و ناحیه فک و صورت را درمان می کند و بررسی می کند. ناحیه فک و صورت بدن شامل استخوان های پیشانی ، افت های نرم  ، صورت است.

کار جرح فک و صورت اغلب مربوط به انجام عمل جراحی و روشهای مرتبط با آن برای درمان بیماری ها ، نقص ها یا آسیب دیدگی ها و بهبود عملکرد یا ظاهر می باشد. از بهترین دکتر های جراح فک و صورت در گرگان می شود به دکتر کلته اشاره کرد که در کارش بسیار ماهر می باشد. اگر مشکلی در دندان ای خود دارید می توانید از طریق اطلاعات زیر و تماس با آن از مطب دکتر کلته نوبت بگیرید. همچنین مقاله ای در ارتباط با متخصص زیبایی دندان در گرگان نوشته شده است که می توانید آن را مطالعه و بررسی بکنید

متخصص جراح فک و صورت در گرگان دکتر محمد احمدی کلته

بهترین دندانپزشک گرگان
دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دکتر های دارای فوق تخصص دندانپزشکی در گرگان و استان گلستان می باشد .
خدمات: لمینت دندان -پروتز دندان – جراحی دندان – ایمپلنت های دندانی و …
آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی

متخصص جراح فک و صورت در گرگان دکتر محمد احمدی کلته

محل کار جراح فک و دندان کجاست ؟ مطب یا بیمارستان ؟

شاید یکی از پرسش های شما در ارتباط با این موضوع باشد که محل کار جراح فک و دندان در گرگان کجاست ؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم یک جراح فک و دندان هم می تواند هم در بیمارستان و هم در مراکز درمان دندان کار بکند و یا به صورت مستقل می تواند برای خودش مطب داشته باشد. بیش تر جراحان در تا مدت زمان بسیار طولانی کار می کند زیرا جراحی دندان ها و ناحیه فک بسیار کاری پیچیده و سخت می باشد و زمان بسیار زیادی را می برد.

چه زمانی باید به جراح فک و دندان مراجعه بکنیم ؟

اگر دارای دندان هایی خراب می باشید که به صورت نامرتب در کنار هم قرار گرفته است و مشکلاتی همچون جلو بودن و یا عقب بودن فک را دارید و می خواهید عمل جراحی زیباسازی را انجام بدهید و همچنین اگر به صورتتان ضربه خورده است و از داخل دندان هایتان کج شده و یا می خواهید ایمپلنت دندان انجام بدهید در احتیاج به مراجعه به جراح فک و دندان دارید تا نسبت به درمان دندان های خودتان نیز اقدام بکنید.

چه زمانی باید به جراح فک و دندان مراجعه بکنیم ؟

مراحل جراحی فک و دندان چگونه است ؟

ابتدا قبل از انجام جراحی فک و دندان ها باید دندان های خود را ارتودنسی بکنید تا فک به حالت جراحی خود برسد و جراحی به اصطلاح ارتوگناتیک توسط پزشک متخصص انجام بشود. در جراحی ارتوسرجی ، جراح فک از ابزار هایی همچون پیچ ، سیم ، کش ها و… نیز استفاده بکند تا دو فک را در موقعیت صحیح خودش قرار بدهد . همچنین این نکته هم قابل توجه می باشد که تمامی برش ها در دهان بیمار می شود و به پوست و صورت نیز هیچ آسیبی نمی زند و جای برسی بعد از عمل بر روی پوست باقی نمی ماند.

آیا جراحی فک درد دارد ؟

اینکه پس از هر عملی درد وجود داشته باشد امری عادی است. از شایع ترین عارضه عمل جراحی فک، درد پس از جراحی، کمی ورم اطراف صورت و بی حسی پایین صورت است که موقتی بوده است و پس از مدتی برطرف می شود . خود عمل جراحی فک دندان ها  در بیهوشی انجام می شود و حین عمل دردی احساس نمی کنید. اما پس به هوش آمدن ، درد جراحی شروع می شود که به کمک مسکن ها قابل کنترل است

دکتر محمد احمدی کلته

از بهترین متخصص پروتز دندان در گرگان می توان به دکتر محمد احمدی کلته نیز اشاره کرد که این کار را به بهترین نحو  و با استفاده از برترین متریال و تجهیزات روز نیز انجام می دهد ، در ادامه راه های ارتباطی با ایشان را برای شما قرار میدهیم .
آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی