دندانپزشکی کردکوی

By: | Tags: | Comments: ۰

دندانپزشکی کردکوی : بهترین فوق تخصص دندانپزشکی گرگان و کردکوی چه کسی است ؟ آدرس کلینیک دکتر دندانپزشکی متخصص در کردکوی کجاست ؟ بهترین دکتر دندانپزشک کردکوی جه کسی است ؟؟ اگر این پرسش ها از ذهن شما گذشته است و به دنبال پیدا کردن بهترین دندانپزشک در کردکوی می باشید در ادامه  ی این مقاله همراه من باشید تا بهترین دکتر دندانپزشک در کردکوی را به شما معرفی بکنم . بسیاری از افرادی که در هر کردکوی زندگی می کنند نمی دانند برای ترمیم دندان های خود باید به چه شخصی و به مطب چه دکتری مراجعه بکنند.

بنابراین تصمیم براین گرفتیم تا با بررسی اطلاعات موجود و نظرات مراجعه کنندگان بهترین درکتر در کردکوی را برای راحت شما عزیزان پیدا بکنیم. از بهترین دکتر های دندانپزشک در کردکوی می شود به دکتر احمد کلته اشاره کرد ، بسیاری از افرادی که برای معالجه دندان به دکتر احمدی مراجعه کرده اند از نتایح آن بسیار راضی بوده اند. توصیه می کنم مطلب دکتر دندانپزشک گرگان را مطالعه بفرمایید .

دندانپزشک در کردکوی

دکتر محمد احمدی کلته (دندانپزشکی کردکوی)

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دکتر های دارای فوق تخصص دندانپزشکی در گرگان -کردکوی- و استان گلستان می باشد .

خدمات: لمینت دندان -پروتز دندان – جراحی دندان – ایمپلنت های دندانی و …

آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣

تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶

وبسایت: www.drkalteh.ir

ایمیل:info@drkalteh.ir

ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی

یکی از پرسش هایی که ممکن است برای شما پیش می آید ممکن است در ارتباط با این مورد باشد که ویژگی های یک مطب دکتر دندانپزشک خوب چیست ؟ در ادامه با ما باشید زیرا قصد داریم به بررسی این پرسش بپردازیم و آن را بررسی بکنیم. از ویژگی های یک مطب خوب می شود به در دسترس بودن آن و موقعیت جغراقیای مناسب آن در شهر اشاره کرد. از دیگر ویژگی های مهم مطب دندانپزشکی می شود به رعایت پروتکل های بهداشتی در مطب اشاره کرد که مطب دکتر کلته بعد از مراجعه هر بیمار اتاق مراجعه کنندگان را ضد عفونی می کند. همچنین وجود ساعت کاری منظم و انعطاف پذیر که سبب بشود همه ی مراجعه کنندگان توانایی مراجعه را داشته باشند از ویژگی های یک مطب خوب می باشد .

 

بررسی ویژگی های یک مطب دندانپزشکی کردکوی 

 

بررسی ویژگی های دندانپزشک خوب در کردکوی

در این بخش می خواهیم بررسی ویژگی های یک دندانپزشک خوب در کردکوی بپردازیم و آن را بررسی بکنیم . یکی از مهم ترین ویژگی های یک دکتر خوب چگونگی طرز رفتار آن با مراجعه کننده می باشد ، از دیگر ویژگی های یک دکتر خوب می شود به دکتری اشاره کرد که اعتماد بیمار را جلب کرده و او را در اولویت قرار بدهد و به آرامش خاطر بیمارانش اهمیت بدهد که تمام این ویژگی ها در آقای دکتر کلته متخصص دندانپزشکی کردکوی جمع گردیده است و شما با اطمینان خاطر تمام می توانید به این دکتر بسیار محبوب در استان گلستان مراجعه بکنید.

دکتر محمداحمدی کلته

یکی از بهترین دکتر دندانپزشکی علی آباد دکتر محمد احمدی کلته می باشد که انواع درمان های دندان پزشکی را با مهارت و تخصص بالا در استان گلستان و گرگان انجام می دهد . در مطب دکتر کلته از دیگر شهر های اطراف اسان و گرگان برای درمان دندان های خود مراجعه می کنند .

ایشان همیشه در تلاش بوده است تا با داشتن تیم همکاری کار بلند و استفاده از برترین مواد اولیه دندان پزشکی و بهترین تجهیزات ها بهترین خدمات را به بیماران و مراجعه کنندگان خود ارائه دهند . برای تعیین وقت و مشاوره با ایشون می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید .

مطب دندانپزشکی گرگان

تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶

وبسایت: www.drkalteh.ir

ایمیل:info@drkalteh.ir

ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی