۱۴

شهریور, ۱۴۰۰

دندانپزشک ترمیم دندان گرگان

By: | Tags: | Comments: ۰

این روز ها برای داشتن لبخندی زیبا تر و ردیف دندان هایی سالم تر راه و روش های متفاوتی در علم دندانپزشکی نیز وجود دارد .بعد از تشخیص مشکلات دندان ابتدا دندان پزشک مورد نظر نیاز است تا مشکلات دندان ها از جمله پوسیدگی ، خرابی و … را برطرف کند و پس از آن به سراغ ترمیم دندان ها و کار های زیبایی دندان ها بروند . متخصصان ترمیم و زیبایی دندان ها از مواد لازمی ، ابزار ها و تجهیزات مختلفی نیز استفاده می کنند که بدون داشتن این نوع تجهیزات نمی توان کار ترمیم دندان ها را آغاز کرد . اگر قصد دارید که  کار ترمیم دندان انجام دهید در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از بهترین دندانپزشک ترمیم دندان گرگان را به شما معرفی کنم .

به علاوه پیشنهاد می کنم تا حتما مقالاتی دیگر ما چون دندانپزشکی گرگان و بهترین دندانپزشک گرگان و … را مطالعه بفرمایید .

دکتر محمد احمدی کلته

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین متخصص ترمیم دندان در گرگان و استان گلستان می باشد .

خدمات: لمینت دندان -پروتز دندان – جراحی دندان – ایمپلنت های دندانی و …

آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی

دندانپزشک ترمیم دندان

دندانپزشکی ترمیم و زیبایی دندان ها چه کسی است ؟

در واقع کار ترمیم و زیبایی دندان ها را می توان یکی از زیر شاخه های رشته دندانپزشکی به شمار آورد . به دندان پزشکانی که در این حوزه تحصیل می کنند و به فعالیت می پردازند دندان پزشک ترمیم و زیبای دندان نیز گفته می شود . این نوع دندانپزشکان با مواد و تجهیزات چون روکش هایی نیز کار می کنند و با استفاده از الگوی های زیبا شناسی در دندانپزشکی کاری می کنند تا افراد لبخند زیباتری داشته و از داشتن دندان هایی سالم و ردیف و یکدست نیز لذت ببرند .

انواع روش های ترمیم دندان

منظور از ترمیم دندان چیست ؟ در واقع در پاسخ به این سوال باید بیان کنیم که به یازگرداندن دندان ها آسیب دیده به ظاهر درست آن ها ترمیم یا فیلینگ گفته می شود که دارای دو روش مستقیم و غیر مستقیم نیز می باشد در ادامه آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد .

روش اول : ترمیم مستقیم دندان ها

این روش ترمیم دندان در گران در سه مرحله نیز انجام می شود . در واقع قبل از شروع کار ترمیمی دندان به روش مستقیم در جلسه اول نیازه تا دندانپزشک ترمیمی دندان ابتدا از سالم بودن دندان ها نیز مطمئن شود و پوسیدگی دندان ها را از بین ببرد و اگر نیازه تا دندان پر شود این کار را بکند . سپس کار ترمیم دندان را آغاز می کند . در مرحله اول ابتدا دندان ها برای ترمیم آماده می کند و در مرحله بعد جایگذاری کردن مواد در داخل دندان ها و پس از این مرحله مواد را بر روی دندان ها فرم می دهند .

روش دوم :  ترمیم دندان به روش غیر مستقیم

در ترمیم داندان به روشغیر مستقیم در جلسه ای دندان تراشیده می شود و پوسید گی ان را از بین می برد . و سپس قالب دندان ها را می سازند و مواد ترمیمی در لابراتوزر ویژه دندان سازی ساخته می شود و سپس در جلسه دیگری ان را در دهان بیمار نیز جایگذاری می کنند . توجه کنید گه اگر این مواد بر روی تاج دندان ها قرار بگیرد با توجه به ان که فشار جویدین بر آن قسمت وارد می شود نیاز تا مواد مورد نظر از مقاومت بالاتری برخوردار باشد .

البته می توان از انواع مواد ترمیمی چون طلا ، کامپوزیت ، اینله های فلزی و … نیز استفاده کرد .

مراقبت های لازم است پس از ترمیم دندان ها

۱٫ پس از انجام کار های ترمیمی برای زیباسازی دندان ها لازم است تا دو ساعت بعد از درمان از خوردن مواد جویدنی خودداری شود .

۲٫ بهتره تا ۴ روز نیز مواد غذایی سفت چون آجیل ، چیپس ، ته دیگ و … را نخورید . و از خوردن مواد چسبناک چون آدامس ، پنیر پیتزا ، خرما و … خود داری کنید .

۳٫ در دندانپزشکی قبل و بعد از برطرف شدن بی حسی از داروی ضد درد نیز استفاده کنید .

۴٫ برخی از افراد بعد از انجام ترمیم دندان احساس می کنند دندان آن ها بلند تر شده است که باید بگوییم این احساس ناشی از داروی بی حسی می باشد که کم کم از بین می رود .

۵٫ به مدت ۴ روز از خوردن و نوشیدن غذا ها و نوشیدنی های رنگی چون نوشابه ، قهوه ، چای و … خود داری کنید .

بهترین دندانپزشک ترمیم دندان گرگان

یکی از بهترین دندانپزشکان در گرگان دکتر محمد  احمدی کلته می باشد که خدمات متفاوتی را در زمینه زیبایی و ترمیم دندان نیز ارائه می دهد در ادامه راه های برقراری ارتباط با ایشان را برای شما قرار میدهیم .

تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی