قیمت ایمپلنت دندان در گرگان

By: | Tags: | Comments: ۰

یکی از پرسش هایی که به طرز متداول در ارتباط ایمپلنت دندان ها  پرسیده می شود ، قیمت آن می باشد . قیمت ایمپلنت دندان در گرگان چقدر است ؟ قیمت ایمپلنت دندان را نمی شود به صورت دقیق مشخص کرد و بر اساس جنس ، تعداد ، سختی کار در بخش ایمپلنت کردن دندان ها و … می تواند متغیر باشد و حتما باید ابتدا توسط یک دکتر معالجه بشوید و بعد می شود قیمت دقیق آن را نیز مشخص کرد اما به طور کلی می شود گفت قیمت  هر یک عدد دندان ایمپلنت از ۵ میلیون تومان شروع شده و تا ۱۱ میلیون تومان وابسته به جنس دندان و مدل ایمپلنت متغیر می باشد.

در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا بیش تر به بررسی قیمت ایمپلنت دندان در گرگان بپردازیم و آن را زیر ذره بین ببریم . همچنین یکی از بهترین دکتر های دندان گرگان را به شما در بخش جراحی دندان و نصب دندان های ایمپلنت به شما معرفی خواهیم کرد تا با خیال راحت دندان هی خود را ایمپلنت بکنید . توصیه می کنم مقالاتی چون متخصص زیبایی در گرگان  و دندان مصنوعی بهتره یا ایمپلنت ، دندانپزشکی گرگان را مطالعه کنید .

قیمت ایمپلنت دندان در گرگان

متخصص پروتز دندان در گنبد دکتر محمد احمدی کلته

بهترین دندانپزشک گرگان

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دکتر های دارای فوق تخصص دندانپزشکی در گرگان و استان گلستان می باشد .

خدمات: لمینت دندان -پروتز دندان – جراحی دندان – ایمپلنت های دندانی و …

آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی

عوامل موثر در قیمت ایمپلنت دندان در گرگان شامل چیست ؟

همانطور که گفته شد نمی شود قیمت دقیق و ثابتی برای قیمت ایمپلنت دندان در گرگان مشخص کرد . از دسته عواملی که بر روی قیمت ایمپلنت دندان ها تاثیر گذار می باشد می شود به  جنس ایمپلنت دندان که انتخاب می کنید ، کشور سازنده ایمپلنت دندان به طور مثال یکی از بهترین کشور هایی که دندان ایمپلنت تولید و به بازار عرضه می کند می شود به کشور آلمان اشاره کرد ، جنس متریالی که برای دندان هایتان انتخاب می کنید و …  اشاره کرد که همگی این موارد بر قیمت ایمپلنت دندان هایتان تایر می گذارد و بازه قیمتی مابین ۵ تا ۱۱ میلیون تومان را برای شما به وجود می آورد .

معایب ایمپلنت دندان چیست ؟

زمانی یک یا چند دندان خود را از دست می دهید ، قطعا به فکر جایگزین کردن و کاشت دندان های مصنوعی و یا ایمپلنت شده می افتید اما هر روشی برای کاشت دندان نمی تواند برای شما مناسب باشد و ممکن است مشکلاتی برای شما ایجاد بکند که در این حالت باید با توجه به شرایط فک و صورت و همچنین سلامت جسمانی و دهان و دندان و نظر پزشک متخصص و معالج تصمیم به اقدام  برای جایگزینی دندان ها خود بگیرید .

اگرچه دندان های ایمپلنتی در کنار ظاهر زیبا و عملکرد مناسبی دارند اما گاهی از اوقات می تواند برای جایگزین کردن با دندان های طبیعی از دست رفته چالش برانگیز باشد. از معایب دندان های ایمپلنت می شود به عفونت پیچ ایمپلنت اشاره کرد که یکی از معایب احتمالی کاشت دندان عفونت پیچ ایمپلنت است که اپر وسط یک متخصص کار بلد انجام نشود احتمال می رود این مشکل رخ بدهد.

از دیگر معایب دندان های ایمپلنت  ایجاد درد بعد از کاشت می باشد که این مسئله موقتی است و بستگی به مهارت متخصص شما در انجام جراحی و آستانه درد شما دارد که تنها پس از یک هفته تا یک ماه درد آن متوقف می شود .

معایب ایمپلنت دندان چیست ؟

مزایای ایمپلنت دندان چیست ؟

در بالاتر متوجه شدیم که قیمت ایمپلنت دندان در گرگان بر عوامل مختلفی بستگی دارد و متغیر می باشد. در ادامه به بررسی مزایای ایمپلنت دندان  می پردازیم و آن ها را باهم بررسی می کنیم.

از مزایای ایمپلنت دندان می شود به بهبود بهداشت دندان و دهان اشاره کرد که استفاده از ایمپلنت سبب می شود تا امکان رسیدگی به بهداشت دندان ها بسیار آسان تر از قبل شود.

از دیگر ویژگی های دندان های ایمپلنت می شود به دوام بالای  این نوع کاشت دندان اشاره کرد که به مراتب دوام آن بیشتر از روش های دیگر است و می توانید در صورت مراقبت صحیح از داشتن آن ها به طور مادام العمر لذت ببرید.

دکتر محمد احمدی کلته

از بهترین متخصص پروتز دندان در گرگان می توان به دکتر محمد احمدی کلته نیز اشاره کرد که این کار را به بهترین نحو  و با استفاده از برترین متریال و تجهیزات روز نیز انجام می دهد ، در ادامه راه های ارتباطی با ایشان را برای شما قرار میدهیم .

آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی