۲۷

خرداد, ۱۴۰۰

متخصص زیبایی دندان در گرگان

By: | Tags: | Comments: ۰

متخصص زیبایی دندان در گرگان : اگر به دنبال یک متخصص در زمینه زیبایی درمان دندان می گردید و می خواهید با خدمات زیبایی دندان در محیط دندان پزشکی آشنا شوید در این مقاله همراه من باشید تا شما را با خدمات زیبایی دندان آشنا بکنم. دندانپزشکی زیبایی به درمان‌های دندانپزشکی گفته می‌شود که به منظور زیباتر کردن لبخند و اصلاح لب ‌پر شدن، شکستگی، ترک خوردن، تغییر رنگ و فاصله‌دار بودن دندان‌ها انجام می‌شود. برای به تحقق پیوستن این موارد شما با مشورت دکتر متخصص می توانید یکی از راه های لمینت ، پروتز دندان ، جراحی دندان و ایمپلنت دندان  را برای زیبا تر شدن لبخند خود انتخاب بکنید و پس از معالجه توسط دکتر متخصص زیبایی ، لبخندی زیبا و دائمی را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

در ادامه به بررسی راه های معالجه زیبایی دندان می پردازیم و آنها را بررسی می کنیم اگرچه برای اینکه در راه درست فرایند معالجه قرار بگیرید  و بهترین راه را برای معالجه انتخاب بکنید ، بهتر است حتما با یک با دکتر متخصص زیبایی دندان در گرگان در این زمینه مشورت کافی را داشته باشید تا از فرایند درمان اطمینان  خاطر داشته باشید . پیشنهاد می کنم دیگر مقالات ما راجع به فوق تخصص دندانپزشکی در گرگان  و دندان مصنوعی ثابت بهتر است یا متحرک را مطالعه کنید .

متخصص زیبایی دندان در گرگان

متخصص زیبایی دندان در گرگان دکتر محمد احمدی کلته

متخصص ترمیم دندان در گرگان

دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه ملت

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دکتر های دارای فوق تخصص دندانپزشکی در گرگان و استان گلستان می باشد .

خدمات: لمینت دندان -پروتز دندان – جراحی دندان – ایمپلنت های دندانی و …

آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی

درمان‌های دندانپزشکی زیبایی

زیبایی دندان‌ها به شیوه لمینت

یکی از راه های زیباتر  شدن دندان و بهره مندی از لبخندی زیباتر استفاده از لمینت می باشد.  حال اگر با روش معالجه به صورت لمینت آشنا نیستید و این سوال برایتان پیش آمده  است لمینت دندان چیست ؟ در ادامه همراه ما باشید. لمینت دندان (هم لمینت سرامیکی و هم لمینت کامپوزیت دندان ) لایه ای است همرنگ دندان ها ، که برای اصلاح رنگ و یا اصلاح طرح دندان ها استفاده می شود. این روزها این درمان با روش لمنیت یکی از رایج ترین شیوه های درمان ترمیم زیبایی دندانپزشکی به شمار می رود.

لمینت سرامیکی دندان ( روش غیر مستقیم ) و لمینت کامپوزیتی ( روش مستقیم ) از روش های لمینت دندان به حساب می آیند که می تواند بر روی زیبایی دندان های شما تاثیر بگذارد و در صورت مراقبت درست از دندان ها پس از لمینت می توانید لبخندی زیبا و دائمی را داشته باشید. لیمین یکی از رایج تری شیوه های معالجه و ترمیم زیبایی دندان پیشنهاد شده توسط دکتر های متخصص زیبایی دندان در گرگان می باشد

زیبایی دندان‌ها به شیوه پروتز دندان

یکی دیگر از شیوه های رایج برای درمان زیبایی لبخند و دندان ها استفاده از شیوه پروتز دندان ها می باشد . اگر با پروتز دندان اشنایی ندارید باید بگوییم پروتز دندان در وقاع همان چیزی است که در اکثر عموم جامعه به عنوان روکش دندان مرسوم است و شناخته می شود.  معمولا دندان ها زمانی به روکش نیازمند می شوند  که در اثر گذشت زمان به ساختاری ضعیف و و پوسیده ایی دچار شوند و دندان ها احتیاج به محافظت و حمایت داشته باشند از روش پروتز دندان استفاده می شود.

زیبایی دندان‌ها به شیوه پروتز دندان 

زیبایی دندان‌ها به شیوه جراحی دندان

یکی دیگر از روش هایی که سبب زیبایی دندان های شما می شود و لبخندی زیبا به شما هدیه می دهد درمان شدن با استفاده از روش برداشت دندان های اضافه است دندان هایی همانند دندان های عقل . حتما در اطرافیان خود این مورد را مشاهده کرده اید کسانی که دارای دندان ها مرتب و یکدستی بوده اند پس از رویش دندان های عقل آن یکدست و مرتب بودن دندان هایشان را از دست می دهند   دندان هایشان شکل و فرمی روی هم رفته به خود می گیرند اگر هم شما هم از دسته همان افراد هستید جراحی دندان عقل یکی از راه هایی می باشد که می توانید شکل و فرم قبلی دندان هایتان را به حالت اولیه و قبلی برگردانید.

اگر به دنبال برگردان قطعی دندان های خود هستید یکی از راه کارهایی که بیش تر دکتر های متخصص زیبایی دندان در گرگان پیشنهاد می کنند استفاده از ایمپلنت دندان می باشد . حال اگر جای سوال پیش آمده که ایمپلنت دندان به چه معنا می باشد و چگونه می تواند زیبایی دندان های قبلی را به شما برگرداند باید بگویم ایمپلنت دندان ها روشی مناسب برای جایگزینی دندان های خراب با دندان های درست می باشد . ایمپلنت دندانی درواقع قطعه ای از فلز تیتانیوم است که اغلب به شکل ریشه دندان می باشد و داخل استخوان فک قرار داده می شود . و به عنوان ریشه دندان عمل می کند. و می تواند جایگزین دندان های اصلی بشود.

 

زیبایی دندان‌ها به شیوه ایمپلنت ندان

بهترین دندان پزشک متخصص زیبایی دندان در گرگان

دکتر محمد احمدی کلته یکی از بهترین دندان پزشک گرگان و استان گلستان می باشد که خدماتی چون طرح لبخند ، لمینت دندان ها ، ایمپلنت دندان ها و .. را با بهترین مواد از برترین برند ها ارائه می دهد ، می تواند نمونه کار های طرح لبخند دکتر محمد احمدی کلته را در وب سایت ایشون ببینید و برای مشاوره بیشتر می توانید تماس بگیرید . در ادامه راه های برقراری ارتباط با ایشون را قرار داده ایم همچنینی می توانید به مطب دندانپزشکی گرگان نیز مراجعه کنید .

تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی