فوق تخصص دندانپزشکی در گرگان

By: | Tags: | Comments: ۰

فوق تخصص دندانپزشکی در گرگان : مطمئنا همه ی افراد دوست دارند زمانی که تحت درمان قرار می گیرند پیش بهترین دکتر فوق متخصص بروند تا از تشخیص دکتر و پروسه ی درمانی خود خیالی راحت تر داشته باشند. دندان یکی از مهم ترین بخش های بدن می باشد و برای ترمیم و یا درست کردن مشکل دندان ها مراجعه به یک دکتر فوق تخصص دندانپزشکی امری ضروری است. اگر شما از دسته افرادی می باشید که از رفتن به دندانپزشکی ترس دارید. اما به ناچار باید تحت معالجه  قرار بگیرید. انتخاب کردن یک دکتر دندان پزشک کاربلد و فوق تخصص در زمینه ی دندان پزشکی سبب آسوده شدن خاطر شما می شود. زیرا می دانید که یک دکتر فوق تخصص کار خودش را بلد است و دیگری نگرانی نخواهید داشت.

در ادامه ی این مقاله به بررسی ویژگی های یک فوق تخصص دندان پزشکی در گرگان می پردازیم. و ویژگی آن را با هم بررسی می کنیم تا بتوانید یک دکتر دندان پزشک فوق تخصص خوب و کاربلد را از یک دکتر فوق تخصص معمولی تشخیص بدید

پیشنهاد می کنم دیگر مقالات ما راجع به کلینیک دندانپزشکی گرگان و دندانپزشک گرگان را مطالعه کنید .

فوق تخصص دندانپزشکی در گرگان

دکتر محمد احمدی کلته

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دکتر های دارای فوق تخصص دندانپزشکی در گرگان و استان گلستان می باشد .

خدمات: لمینت دندان -پروتز دندان – جراحی دندان – ایمپلنت های دندانی و …

آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی

ویژگی یک دکتر فوق تخصص دندانپزشکی در گرگان

  • از ویژگی های یک پزشک فوق تخصص دندان پزشکی می شود به نکات اشاره کرد که یک پزشک متخصص باید متوجه نیاز بیمار ، توانا ، همراه ، مشاور ، صمیمی ، و اطمینان دهنده باشد تا بتواند پروسه و فرایند درمان به راحتی قابل انجام باشد
  • از دیگر ویژگی های یک فوق تخصص دندانپزشکی در گرگان می شود به این اشاره کرد که یک پزشک متخصص خوب باید فردی صادق ، خوش اخلاق ، فروتن ، با وقار و امیدوار باشد تا همکاری دو طرفه بین بیمار و پزشک صورت بگیرد.
  • یک پزشک فوق متخصص باید فردی آماده برای یادگیری ، شنونده خوب و وظیفه شناس باشد
  • پزشک فوق تخصص خوب پزشکی است که  با توجه ، دل نگران ، با قابلیت ، دلسوز ، بی‌پروا ، خلاق ، دارای مهارت های ارتباطی قوی با بیمار باشد تا بیمار احساس امنیت داشته باشد.
  • از دیگر ویژگی های یک پزشک خوب این می باشد که پزشک فردی خونسرد ، تسلی دهنده ، مدارا کننده ، با وجدان و وظیفه شناس نسبت به بیمارش باشد .
  • یک دکتر فوق تخصص دندان پزشکی در گرگان باید دارای رفتار دوستانه ، باوفا نسبت به بیمار ، انعطاف پذیر نسبت به بیمار داشته باشد .
  • از دیگر ویژگی های یک پزشک  متخصص خوب باید به این نکته اشاره کرد که یک پزشک خوب فردی سخاوتمند ، پذیرای افکار نو ، خوش بین و هوشیار است.

دکتر فوق متخصص دندانپزشک گرگان

بهترین دندانپزشک گرگان

دکتر کلته متخصص پروتزهای دندانی و ایمپلنت در گرگان و استان گلستان و شمال کشور است که کاشت دندان یا ایمپلنت را صورت تخصصی و با برندهای معتبر اروپایی و به صورت کاملا تضمینی انجام می دهد.

هم چنین پروتز کامل دندان ، پارسیل دندان ، روکش های زیبایی و لامینیت ونیر از جمله کارهایی است که در مطب دندانپزشکی دکتر کلته در گرگان به صورت کاملا بهداشتی و تضمینی انجام می پذیرد .

دکتر محمد احمدی کلته

بهترین دندان پزشک فوق تخصص ترمیم دندان در گرگان

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دندان پزشکان در گرگان و استان گلستان می باشد که دارای فوق تخصص دندانپزشکی در گرگان هم نیز می باشد و خدماتی چون طرح لبخند ، لمینت دندان ها ، ایمپلنت دندان ها و .. را با بهترین مواد از برترین برند ها ارائه می دهد ، می تواند نمونه کار های طرح لبخند دکتر محمد احمدی کلته را در وب سایت ایشون ببینید و برای مشاوره بیشتر می توانید تماس بگیرید . در ادامه راه های برقراری ارتباط با ایشون را قرار داده ایم .

تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی