۶

خرداد, ۱۴۰۰

متخصص ترمیم دندان در گرگان

By: | Tags: | Comments: ۰

متخصص ترمیم دندان در گرگان : خوشبختانه این روز ها مردم آگاه تر شده اند و بیشتر به سلامت دهان و زیبایی دندان های خود اهمیت می دهند ، امروزه علاوه بر رفع مشکلات سلامتی دندان ها درمان های زیبایی هم بسیار محبوب شده اند ، به خصوص در حوزه دندان پزشکی که درمان های متنوعی در زیبا تر کردن دندان ها که به آن اصطلاح طرح لبخند را نسبت داده اند کشف شده اند .

دندان پزشکان ابتدا مشکلات اصلی دندان ها مانند پوسیدگی و یا خرابی و را برطرف می کنند و پس از آن با توجه به مواد و روکش هایی چون لمینت ها و … می تواند دندان ها را مرتب تر و زیبا تر نشان داد . البته هر روز تکنیک ها و مواد جدیدی در حوزه ترمیم دندان ها و زیبایی آن ها نیز کشف می شود و این کار باید توسط دندان پزشک متخصص ترمیمی دندان نیز انجام شود .

متخصص ترمیم دندان در گرگان

دکتر محمد احمدی کلته

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین متخصص ترمیم دندان در گرگان و استان گلستان می باشد .

خدمات: لمینت دندان -پروتز دندان – جراحی دندان – ایمپلنت های دندانی و …

آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی

متخصص ترمیم دندان در گرگان چه کسی است ؟

برخی به اشتباه فکر می کنند هرکسی که در حوزه دندان پزشکی فعالیت کند می تواند کار زیبا سازی دندان ها و یا طرح لبخند را برای بیماران انجام دهد ، اما در حقیقت باید بیان کنیم این حوزه خودش نیاز به تخصص دارد که دندان پزشک بعد از گذراندن این دوره تخصص می تواند در این زمینه نیز فعالیت کند .

این دوره تخصص شامل دوره های تئوری و رزیدنتی نیز می باشد . با توجه به این دوره ها و کسب تجربه می تواند ص اقدام لازم و پروسه های لازم برای زیبا سازی ظاهر دندان ها و ترمیم دندان ها را انجام دهد .

شاید با خود فکر کنید تمام فعالیت ترمیم دندان ها تنها به زیباسازی دندان ها وابسته است اما باید بگوییم که برخی از این روش های درمانی حتی باعث استحکام بیشتر دندان ها و تقویت و سلامت آن ها نیز می شود که از جمله آن می توان به پر کردن دندان ها نیز اشاره کرد به عنوان مثال پر کردن دندان ها با مواد هم رنگ نسبت به پر کردن فلزی مفید تر هستند .

متخصص ترمیم دندان در گرگان

انواع درمان های ترمیم دندان و زیبایی آن ها

۱٫ ایمپلنت دندان ها

این روش درمانی زمانی کاربرد دارد که یکی از دندان های شما بیافتد و یا بر هر دلیلی ان را بکشید که در این حالت جای دندان نیز خالی می ماند و تاثیر بسیار زیادی بر روی لبخند شما دارد که با یرطرف کردن این مشکل می توان با کمک ایمپلنت دندان ها ان فضای خالی را پر کرد، شاید این روش بیشتر برای بهبود و سلامت باشد اما تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی دندان ها دارد .

۲٫ لمینت دندان ها

در این حالت که برخی به ان ونیر نیز می گویند نوعی روکش نازک هستند که به دلخواه فرد این روکش های لمینتی وقتی روی دندان قرار میگیرد می تواند بر روی رنگ دندان ها ، اندازه و طول دندان ها ، شکل دندان ها و … نیز تاثیر بگذارد که با توجه به این موارد می تواند عیوب و نواقص دندان ها را برطرف کند . مورد دیگری که وجود دارد این است که لمینت دندان می تواند باعث مقاومت بیشتر دندان ها شود و قدرت آن ها را افزایش می دهد و این کار توسط متخصص ترمیم دندان در گرگان انجام می شود .

۳٫ کامپوزیت دندان ها

در کامپوزیت ها دندان پزشک متخصص موادی که می تواند همرنگ دندان ها و یا روشن تر باشد را با کمک چسب مخصوصی به بخش جلویی دندان ها قرار می دهند و سپس با توجه به سلیقه بیمار بر روی دندان به ان شکل می دهند ، به این نوع روش درمانی زیبایی بدون نیاز به ارتودنسی نیز گفته می شود . کامپوزیت ها را تقریبا می توان یکی از روش های روکش های دندانی همانند لمینت ها دانست که در مواردی با یکدیگر تفاوت هایی دارند .

۴٫ روکش دندان و یا پروتز دندان

این روش را می توان نوعی روش زیبایی غیر مستقیم دانست . بیشتر در مواردی کاربرد دارد که ساختار دندان ضعیف شده باشد و برای استحکام و بهبود دندان ها و جلوگیری از شکسته شدن آن ها از پروتز دندانی و یا روکشی که می تواند به صورت همزمان هم استحکام و هم زیبایی را ایجاد کند استفاده می شود .

۵٫ بلیچینگ کردن دندان ها

یکی از چیزایی که می تواند بر روی لبخند و زیبایی دندان ها بسیار تاثیر گذار باشد رنگ دندان ها است . حتی ممکن است عده ای از افراد بهداشت دهان و دندان به خوبی رعایت کنند اما به خاطر مشکلات ارثی …. دندان های به رنگ زر و یا تیره دارند که در این حالت روش بلیچینک برای سفید تر مردن دندان ها می تواند کاربرد داشته باشد .

متخصص ترمیم دندان در گرگان

بهترین دندان پزشک متخصص ترمیم دندان در گرگان

دکتر محمد احمدی کلته یکی  از بهترین دندان پزشکان در گرگان و استان گلستان می باشد که خدماتی چون طرح لبخند ، لمینت دندان ها ، ایمپلنت دندان ها و .. را با بهترین مواد از برترین برند ها  ارائه می دهد ، می تواند نمونه کار های طرح لبخند دکتر محمد احمدی کلته را در وب سایت ایشون ببینید  و برای مشاوره بیشتر می توانید تماس بگیرید . در ادامه راه های برقراری ارتباط با ایشون را قرار داده ایم .

تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی