۸

اردیبهشت, ۱۴۰۰

متخصص ایمپلنت در گرگان

By: | Tags: | Comments: ۰

این روز ها با توجه به پیشرفت علم و فناوری انواع روش های درمانی گوناگونی در حوزه پزشکی نیز کشف می شوند ، به خصوص در حوزه دندان پزشکی که با توجه به این نوع روش های درمان حوزه پزشکی گسترده ای می باشد . یکی از این روش های دندان ایمپلنت دندان نام دارد که ما می خواهیم در این مقاله راجع به بهترین متخصص ایمپلنت در گرگان نیز صحبت کنیم .

اول از همه بیایید ببینیم که ایمپلنت یعنی چه ؟ منظور از ایمپلنت دندان یعنی جایگزین کردن ریشه دندان می باشد . در این روش نوعی ریشه مصنوعی ثابت و دائمی برای دندان شما ایجاد می کنند تا مقاومت دندان را بالا ببرند و دندان ایمپلنت شده با دندان های طبیعی شما نیز سازگاری خوبی پیدا کند .

حال باید بدانید که در این روش درمانی نکاتی وجود دارد که باید با رعایت این نکات متخصص ایمپلنت این کار را برای بیمار انجام دهد تا درمان موفق آمیزی داشته باشد در ادامه با بهترین ایمپلنتولوژیست گرگان نیز آشنا می شوید.

متخصص ایمپلنت دندان در گرگان

بهترین متخصص ایمپلنت در گرگان

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دندانپزشکان در گرگان و استان گلستان و بهترین دندانپزشک گنبد می باشد .

دکتر کلته ايمپلنت و پروتز دندان را بصورت تخصصی در گنبد و استان گلستان و شمال کشور انجام می دهد .

ایشان یکی از بهترین جراح ایمپلنت در گرگان می باشد .

که کاشت دندان یا ایمپلنت را صورت تخصصی و با برندهای معتبر اروپایی و به صورت کاملا تضمینی انجام می دهد .

خدمات: لمینت دندان -پروتز دندان – جراحی دندان – ایمپلنت های دندانی و …

آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی

بررسی مزیت های ایمپلنت دندان توسط متخصص ایمپلنت در گرگان

  1. قطعا نبود یک دندان در کنار ردیف دندان ها به شدت تو ذوق می زند و باعث می شود تا لبخند شما آن جذابیت و زیبایی که باید را نداشته باشد و ایمپلنت دندان به شما کمک می کند تا لبخند شما ظاهر زیباتری داشته باشد.
  2. در روش ایمپلنت دندان ، دندان های مجاور و کناری کاملا دست نخورده باقی می مانند و هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد نمی شود .
  3. طول عمر ایمپلنت ها بسیار زیاد است  و با مراقبت های بهداشتی تقریبا می توان آن را درمانی دائمی نامید .
  4. قدمت و مقاومت ایمپلنت دندان تقریبا همانند همان دندان طبیعی می باشد .
  5. ایمپلنت دندان از آن روش هایی نمی باشد که هر کسی در ظاهر متوجه آن شود چرا که دندان ایمپلنت شده دقیقا شبیه به دندان های طبیعی فرد بیمار می باشد .
  6. ایمپلنت دندان ها نسبت به دندان مصنوعی ها بسیار بهتر هستند .

متخصص ایمپلنت دندان در گرگان

متخصص ایمپلنت دندان کیست ؟

در واقع در این جا باید بیان کنیم که تنها در تعداد محدودی از دانشگاه ها این تخصص از حوزه دندان پزشکی به صورت جداگانه آموزش داده می شود که البته در این جا باید گفت که طول دوره آموزش این تخصص در دانشگاه ها و کشور های مختلف متفاوت می باشد و تقریبا حدود دو تا سه سال طول میکشد .

فردی که در این حوزه آموزش میبیند به بخش های پروتز دندانی ، جراجی فک و لثه و … نیز مسلط می شود و آموزش دیدن تمام این نکات کمک می کند تا متخصص ایمپلنت دندان به خوبی بتواند بهترین درمان را ارائه دهد  کاری که یک دندانپزشک معمولی شاید نتواند به خوبی از پس آن بر بیاید .

برای چه درمان هایی به متخصص ایمپلنت باید مراجعه کنیم ؟

برای جایگزین کردن یک دندان و یا حتی کل دندان ها می توان از ایمپلنت استفاده کرد . اما مسئله ای که وجود دارد میزان پیچیدگی دندان ایمپلنت می باشد که ممکن است این درمان پیچیدگی های خاصی داشته باشد که تنها متخصص ایمپلنت می تواند از پس آن بر بیاید ، ایمپلنت را می توان دندان مصنوعی ثابت و یا کاشت دندان دانست که به واسطه پیوند استخوان ایمپلنت با لثه فرد بیار صورت میگیرد .

بهترین متخصص ایمپلنت در گرگان

دکتر محمد احمدی کلته یکی از بهترین جراحان ایمپلنت در گرگان می باشد  که با داشتن تجربه  و سابقه بالا و همچنین مهارت لازم می تواند کار ایمپلنت در گرگان را به راحتی انجام دهد ، البته به غیر از ایمپلنت دندان می توانید برای کار پروتز دندان ، جراحی دندان ها ، کشیدن دندان ، لمینت دندان و … نیز به مطب ایشون نیز مراجعه کنید که در ادامه آدرس را در اختیارتان قرار میدهیم .

آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی