دندانپزشک متخصص در گنبد

By: | Tags: | Comments: ۰

مطمئنا همه ی افراد در زمان مواجهه با انواع بیماری ها ترجیح می دهند تا عزیزان خود را به پیش بهترین دکتر ها و متخصصان ببرند تا از تشخیص بیماری و از روند بهبود درمان آن ها مطمئن تر شوند ، در رابطه با مشکلات ها و ناهنجاری های دهان و دندان هم مطمئنا لازم است به پیش یک متخصص نمونه با سابقه کار حرفه ای و با مهارت بروند . این مقاله با هدف معرفی و شناخت بهترین دندانپزشک متخصص در گنبد نوشته شده است .

افراد زیادی هستند که از رفتن به دندانپزشکی واهمه  ترس دارند حتی افرادی هم هستند که فوبیای این کار را دارند ، کسی نمی داند دلیل آن چیست اما اگر شما برای مشکلات دندان و دهان خود به پیش یک متخصص معتبر و شناخته شده بروید راحت می توانید با این موضوع کنار بیایید چرا که می دانید یک  دندانپزشک متخصص از مهارت کافی برخوردار است . در ادامه ی این مقاله با ویژگی ها و وظایف یک دندانپزشک متخصص در گنبد آشنا خواهید شد .

 

دندانپزشک متخصص در گنبد

بهترین دندانپزشک در گنبد

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دندانپزشکان در گنبد ، گرگان و استان گلستان می باشد .

دکتر کلته ايمپلنت و پروتز دندان را بصورت تخصصی در گنبد ، گرگان و استان گلستان و شمال کشور انجام می دهد

دکتر کلته دندانپزشک متخصص در گنبد کاشت دندان یا ایمپلنت را به صورت تخصصی و با برندهای معتبر اروپایی و به صورت کاملا تضمینی انجام می دهد .

اطلاعات

تلفن : ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶

ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی ۲۰

ایمیل info@drkalteh.ir

آدرس : گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد

 

دندانپزشک متخصص در گنبد

ویژگی های دندانپزشک متخصص در گنبد

در ادامه شما را با ویژگی های دندانپزشک متخصص در گنبد آشنا می کنیم ، مطمئنا انتخاب یک دندانپزشک متخصص کار سخت و دشواری است اما یک دندانپزشک متخصص لازم است تا از ویژگی های زیر برخوردار باشد .

نحوه گفت و گو با بیمار

یک دندانپزشک متخصص لازم است به صحبت ها و حرف های بیمار خود توجه نشان دهد و همچنین باید بعد از تشخیص خود انواع راه های درمانی ممکن را برای بیمار خود شرح دهد و همچنین نکاتی را که لازم است بیمار رعایت کند را توضیح دهید به تمام پرسش های بیمار در رابطه با مشکلش را با خاطر جمعی و اطمینان پاسخ دهد .

در اختیار قرار دادن اطلاعات کافی در اختیار بیمار

نکته ای که در این جا وجود دارد آن است که اگر بیماری برای انجام درمان های زیبایی به پزشک مراجعه می کند دندانپزشک مورد نظر باید تمام مزایا و معایبی که در روش های درمانی زیبایی وجود دارد را برای بیمار شرح دهد نتا بیمار آگاه باشد و بداند که با توجه به این شرایط این کار را انجام دهد و بعدا از انجام آن پشیمان نشود .

رعایت زمان

یک متخصص نمونه باید برای وقت بیمارانش ارزش قائل باشد و با تشخیص های نادرست و یا اشتباهاتی که ممکن است در طول درمان به وجود آید و یا حتی با معطل کردن بیماران  نباید وقت آنان را تلف کند و اگر به اشتباهی مرتکب شد باید اشتباه خود را بپذیرد و در صدد جبران آن بر بیاید .

همچنین دندانپزشک خود باید برنامه هعایش را به گونه ای تنظیم کند تا برای بیمارانش وقت کافی بگذارد و حتما در طول درمان باری بیمار خود وقت ویزیت قرار دهد تا از صحت روند طبیعی  درمان مطلع شود و اطمینان پیدا کند که همه چیز درست پیش می رود .

رفتار حرفه ای

دندانپزشک متخصص در گنبد به هیچ عنوان از نحوه ی کار دیگر همکارانش انتقاد نمی کند و فعالیت آنان را زیر سوال نمی برد و همچنین اگر متوجه شود که در  رفع کردن مشکل بیمار ناتوان است باید بیمار خود را به متخصص حرفه ای تر و با تجربه تر نشان دهد .

یک دندانپزشک متخصص علاوه بر داشتن ظاهر مرتب و متناسب باید حرفه ای عمل کند و همیشه مطب و وسایل لازم جهت در مان بیمار را به صورت استرلیزه نگه دارد و بعد از ویزیت هر بیمار به سرعت و وسایل لازم پزشکی خود را پاکسازی کند تا شرایط برای بیمار بعدی مهیا باشد .

نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد آن است ک یک دندانپزشک نمونه باید همیشه خود را به روز نگه دارد و اطلاعات جامعی از تجهیزات ها و پیشرفت های پزشکی دشته باشد تا در صوئرت ایجاد هرگونه سوالی از طرف بیمار به راحتی بتواند به آن پاسخ دهد .

یک متخصص حرفه ای باید از تحصیلات و تجربه ی حرفه ای کاری مناسبی برخوردار باشد تا بداند در چه مواقعی چه رفتاری از خود نشان دهد .

انواع تخصص های زیر شاخه ی دندانپزشکی

  • متخصص آسیب شناسی دهان، فک و صورت (پاتولوژیست دهان و دندان)
  • متخصص درمان ریشه (اندودنتیست)
  • متخصص دندانپزشکی ترمیمی (و زیبایی)
  • متخصص تشخیص بیماری‌های دهان و دندان
  • متخصص بیماری‌های لثه (پریودنتیست)
  • تخصص جراحی فک، دهان و صورت
  • متخصص پروتزهای دندانی
  • متخصص دندانپزشکی اطفال
  • متخصص ارتودنسی (ارتودنتیست)
  • متخصص رادیولوژی فک و صورت

هر کدام از این متخصصان در حیطه کاری خود توانایی های بسیار بالایی دارند که دندانپزشکان معمولی قادر به انجام چنین فعالیتی نیستند و لازم است تا تخصص خود را در زمینه مورد نظر اخذ کند تا بتواند با تخصص و مهارت بالاتری در حیطه کاری خود عمل کند . یک دندانپزشک متخصص در گنبد نیست لازم دارد تا تخصص حرفه ای خود نشان دهد تا بیماران بتوانند به کار و توانایی او ایمان بیاورند .

دندانپزشک متخصص در گنبد

برای انتخاب شغل دندانپزشکی لازم است تا فرد از مهارت ها و ویژگی هایی که لازم است یک دندانپزشک برخوردار باشد اطلاع پیدا کند و سپس به سراغ این رشته برود . مطمئنا یک دندانپزشک از مهارت ها و ویژگی هایی برخوردار است که توانسته در این رشته فعالت کند ، اما یک دندان پزشک متخصص در حیطه های خاص تر مهارت های بالاتری نسبت به دندان پزشکان معمولی دارد و همچنین وظایف آن ها سنگین تر هم است .

 

دندانپزشک متخصص در گنبد

مطب دندانپزشک متخصص در گنبد باید چگونه باشد ؟

  1. از همه مهم تر محیط مطب دندانپزشک متخصص در گنبد باید به گونه ای باشد که کاملا تمیز و پاکیزه باشد و به دور از هرگونه ویروس و کثیفی باشد .
  2. محل آن باید در منطقه ای از شهر باشد که افراد از مناطق مختلف شهر به راحتی بتوانند به آن دسترسی داشته باشند .
  3. اگر دندانپزشک متخصص در گنبد دارای صفحه مجازی یا سایتی باشد که افراد دیگر به راحتی بتوانند از تحصیلات و توانایی های اون مطلع شوند بسیار عالی می باشد .
  4. تیم داخل مطب از منشی گرفته تا دستیار دندانپزشک باید همیشه آماده خدمت به بیماران باشند و با آرامش با آنان سخن بگویند .
  5. مطب یک دندان پزشک متخصص در گنبد باید تجهیزات به روز و پیشرفته برخوردار باشد .
  6. شرایط آرامش بخش همراه با سکوت در مطب برقرار باشد تا صداهای ناهنجار و آزار دهنده بیماران را اذیت نکند و به خصوص در ذهن دکتر اختلالی ایجاد نشود تا با آرامش بتواند به کار خود ادامه دهد و خللی در آن ایجاد نشود .

دکتر محمد احمدی کلته

دکتر کلته متخصص پروتزهای دندانی و ایمپلنت در گرگان و استان گلستان و شمال کشور است که کاشت دندان یا ایمپلنت را صورت تخصصی و با برندهای معتبر اروپایی و به صورت کاملا تضمینی انجام می دهد.

هم چنین پروتز کامل دندان ، پارسیل دندان ، روکش های زیبایی و لامینیت ونیر از جمله کارهایی است که در مطب دندانپزشکی دکتر کلته در گرگان به صورت کاملا بهداشتی و تضمینی انجام می پذیرد .

 

دندانپزشک متخصص در گنبد

برای مشاوره با دندانپزشک متخصص در گنبد با ما در تماس باشید …

  • آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣
  • تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
  • وبسایت: www.drkalteh.ir
  • ایمیل:info@drkalteh.ir
  • ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی ۲۰

دندانپزشک متخصص در گنبد

اکنون شما پس از خواندن این مقاله با دندانپزشک متخصص در گنبد و ویژگی های آن به خوبی آشنا شده اید .

و دریافته اید که مطب یک دندانپزشک خوب چه تجهیزات و امکاناتی باید داشته باشد .

حال میتوانید با خیال راحت بهترین دندانپزشک را انتخاب کنید .

از خدماتی که بهترین دندانپزشک متخصص در گنبد ارائه میدهد عبارتند از :

  1. ایملنت دندان
  2. پروتز دندان
  3. جراحی فک
  4. ارتودنسی
  5. کامپوزیت
  6. بلیچینگ
  7. خدمات عمومی (پر کردن ، عصب کشی ، درمان ریشه ، جرمگیری و …)