اصلاح طرح لبخند در گرگان

By: | Tags: | Comments: ۰

اصلاح طرح لبخند در گرگان : داشتن لبخندی زیبا نه تنها باعث افزایش اعتماد به نفس خود فرد می شود بلکه چهره را زیبا تر و دلنشین تر می کند ،و باری داشتن لبخندی زیبا لازم است تا دندان هایی مرتب ، سفید و سالم داشته باشید ،با توجه به این امروزه وجود داشتن دندان های سالم و مرتب بسیار پر اهمیت شده است به همین دلیل اعمالی به وجود آمده اند که در داشتن لبخندی زیبا کمک شایانی می کند و مجموع این اعمال را اصلاح طرح لبخند می گویند که در شامل ، بلیچینگ ، لمینت ، ارتودنسی ، کاشت دندان و … می شود  که در ادامه ی این مقاله آن ها را بررسی خواهیم کرد .

البته با پیشرفت تکنولوژی و علم و دانش روز به روز بر تنوع درمان های اصلاح طرح لبخند افزوده می شود و درمان های بسیار متفاوت ارائه می شوند . عواملی مانند تغییر رنگ دندان ها ، نامرتب بودن آن ها ، تغییر در فرم لثه ها ، اندازه دندان ها و … باعث می شود تا از فرد از داشتن لبخندی زیبا محروم بماند که در این جا بر هر نوع مشکلی باری دندان درمان های خاص خودش وجود دارد و باعث می شود تا به راحتی بتوان هر نوع دندانی با هر شکل و ظاهر نامتناسبی را به راحت ترمیم و درست کرد .

 

اصلاح طرح لبخند در گرگان

بهترین دندانپزشک در گرگان

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دندانپزشکان در گرگان و استان گلستان می باشد .

دکتر کلته ايمپلنت و پروتز دندان را بصورت تخصصی در گرگان و استان گلستان و شمال کشور انجام می دهد

دکتر کلته اصلاح طرح لبخند در گرگان ، کاشت دندان یا ایمپلنت را به صورت تخصصی و با برندهای معتبر اروپایی و به صورت کاملا تضمینی انجام می دهد .

اطلاعات

تلفن : ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶

ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی ۲۰

ایمیل info@drkalteh.ir

آدرس : گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد

انواع فرآیند های اصلاح طرح لبخند در گرگان

تمام فرآیند های اصلاح طرح لبخند باید  توسط دندان پزشک متخصص که دوره های زیبایی را گذرانده و دارای گواهی و مدرک معتبر است انجام شود .

 اصلاح طرح لبخند در گرگان :لمینت

لیمنت دندان ها یکی از درمان هایی هستند که چند سالی است وارد عرصه کار دندانپزشکی شده است . لمینت ها در واقع روکش هایی از جنس سرامیک هستند که بر روی دندان ها قرار می گیرد ، لمینت ها بسیار با استحکام هستند و روی دندان ها به صورت روکش قرار می گیرد که در این هنگام لازم است تا مقداری از ندان ها تراش بخورد . قیمت لمینت دندان با توجه به سایز روکش ها متغیر است .

از جمله از عیوبی که با استفاده از لمینت بر طرف می شود یا آن ها را پوشش می دهد می توان به : فاصله ی بین دندان ها ، نا مرتب بودن دندان ها ف کج بودن دندان ها و یا تیر شدن و تغییر رنگ دادن آن ها و شکسته شدن  و یا فرسایش دندان ها ، خوردگی ها و … اشاره کرد .

برای قرار دادن لمینت ها بر روی دندان ها لازم است تا ابتدا آن ها را قالب گیری کنند و سپس مناسب با سایز دندان ها روکش های لمینتی را تهیه کرد و دندان پزشک متخصص با استفاده از چسب مخصوص و اشعه  لمینت ها را بر روی دندان ها محکم قرار می دهد .

 اصلاح طرح لبخند در گرگان : بلیچینگ

ممکن است دندان ها بر اساس عوامل متعددی مانند سیگار کشیدن و یا استفاده از دخانیات ، مصرف بعض ی از مواد غذایی رنگی ، عوامل ارثی و … تغییر رنگ بدهند و باعث شوند تا ظاهر دندان ها زرد رنگ ، تیره و لکه دار شوند . در این حالت که اصطلاحا می گویند مینای دندان که سفید رنگ بوده از بین رفته و دیگر مسواک جواب گو نیست ، روشی وجود دارد به نام بلیچینگ . در این روش دندان پزشک متخصص با استفاده از لیزر و اشعه ای آبی رنگ به همراه ماده ای سفیدکننده  دندان ها را سفید می کنند و تیرگی ها و لکه های آنان را برطرف می کنند .

با استفاده از این روش حتی می توان تغییر رنگ های ژنتیکی را سفید کرد . توجه داشته باشید که حتی اگر هم دندان های مرتب و یکدستی داشته باشید اما اگر بد رنگ باشند ظاهر نامناسبی را ایجاد می کنند .

 اصلاح طرح لبخند در گرگان : باندینگ دندان یا کامپوزیت

یکی دیگر از روش هایی که در برطرف کردن عیوب و نقس های دندان ها بسیار تاثیر گذار است کامپوزیت دندان است ، با استفاده از این روش متخصصان ماده ای را همرنگ خود دندان های فرد می سازند و سپس این مواد را با استفاده از چسبی مخصوص بر روی دندان قرار میدهد تا نقص های آن را بپوشاند . درمان کامپوزیت ها هزینه های کمتری را نسبت یه لمینت ها شامل می شود .

از جمله از عیوبی که به واسطه ی کامپوزیت ها برطرف می شود م یتوان به : پوسیدگی ، شکستگی دندان ، لب پر شدن دندان ها ،تراشیدگی و تغییر رنگ اشاره کرد .

اصلاح طرح لبخند در گرگان : ارتودنسی دندان

مطمئنا کمتر کسی است که با درمان ارتودنسی آشنا نباشد . ارتودنسی ها از جمله درمان هایی است که برای مرتب کردن و یکدست کردن دندان ها بسیار موثر و تاثیر گذار است . ارتودنسی ها به واسطه ی براکت ها انجام کی گیرد . در واقع دو نوع ارتودنسی به حالت متحرک و ثابت وجود دارند . در ارتودنسی های ثابت براکت ها به واسطه چسب به دندان ها محکم متصل می شود که در این حالت فقط توسط پزشک قابل جدا شدن هستند . اما بلعکس در ارتودنسی های متحرک خود فرد می تواند آن را از دندان ها جدا کرده و دوباره ان ها را سر جای خود بر روی دندان ها قرار دهد .

با توجه به تشخیص پزشک و مشکلات دندان ها خود پزشک تشخیص می دهد گه چه نوع ارتودنسی مناسب دندان شما است . برای داشتن نتیجیه بهتر از ارتودنسی  ها لازم است تا در زمان و سن مناسب باری این درمان اقدام کرد .

ایمپلنت

در مواردی ممکن است دندان ها بشکنند و یا بر اثر کشدن آن ها جای خالی دندان ها به شدت تو ذوق می زند که در این حالت با استفاده از ایمپلنت دندان ها می توان جای خالی دندان ها را پر کرد . در روش درمانی ایمپلنت ها دندان مصنوعی های متحرک را با استفاده از پیچک هایی همانند ریشه دندان ها در داخل لثه هاو فک قرار می دهند تا دندانی به صورت دائمی به همراه داشته باشید .

در واقع پیچ های ایمپلنت ها که همانند ریشه ی دندان هستند از جنس تیتانیوم هستد و بعد از مدتی که در داخل فک و لثه قرار گرفتند این پیچ های تیتانیومی با لثه ها ادغام می شود و همانند ریشه دندان اصلی عمل می کنند ،بعد از مدتی که این پیچ ها با لثه ها سازگاری پیدا کرد می توان دندون های مصنوعی را بر روی آن ها تنظیم کرد ، این عمل تنها توسط دندان پزشک متخصص و جراح انجام می شود .

نکته :

برای اصلاح لبخند لازم است تا در ابتدا به دندان پزشک متخصص مراجعه کرد و بنا بر تشخیص دندان پزشک برای روشی که مناسب ترین درمان برای دندان های شما است اقدام کنید .  و این نکته را حتما در نظر داشته باشید که اگر هر کام از درمان های اصلاح طرح لبخند را انجام دادید لازم است تا نکاتی را رعایت کنید که در مقاله ای جدا گانه این نکات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم .

دکتر محمد احمدی کلته

دکتر کلته متخصص پروتزهای دندانی و ایمپلنت در گرگان و استان گلستان و شمال کشور است که کاشت دندان یا ایمپلنت را صورت تخصصی و با برندهای معتبر اروپایی و به صورت کاملا تضمینی انجام می دهد.
هم چنین پروتز کامل دندان ، پارسیل دندان ، روکش های زیبایی و لامینیت ونیر از جمله کارهایی است که در مطب دندانپزشکی دکتر کلته در گرگان به صورت کاملا بهداشتی و تضمینی انجام می پذیرد .
برای مشاوره در زمینه اصلاح طرح لبخند در گرگان با ما در تماس باشید …
آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی ۲۰