بهترین جراح ایمپلنت در گنبد

By: | Tags: | Comments: ۰

بهترین جراح ایمپلنت در گنبد : همانطور که میدانید دندان ها در زیبایی و سلامتی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند . اگر کسی دندان خود را از دست بدهد نبود دندان هم برای خود و هم برای اطرافیانش به شدت حس می شود و ممکن است در حین صحبت کردن و خندیدن با دیگران نشان داده شود از دیگر معایب نبود دندان خطراتی است که ممکن است در پی آن سلامت انسان را تهدید کند . نبودن دندان باعث می شود تا عمل جویدن و هضم غذا به طور درست انجام نشود ، پس لازم است تا به سلامت دهان و دندان اهمیت ویژه ای داده شود و متخصصان و کارشناسان این حرفه هم تمام توان خود را به کار گرفته اند تا مطابق با پیشرفت تکنولوژی روش های جدیدی را در ساخت دندان و عملکرد درست آن ها  ایجاد کند .

تا چندی پیش برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته از دندان های مصنوعی استفاده می کردند که به صورت متحرک بودند و توسط سیم هایی به دندان های کناری آن ها تکیه داده می شدند که قابلیت های چندانی نداشتند اما در روش ایمپلنت به صورت ثابت است و تحرکی در آن دیده نمی شود و همانند دندان طبیعی عمل می کند . در خصوص ایمپلنت لازم است نکاتی را بدانید که به شما توصیه می کنم مطالب زیر را مطالعه بفرمایید .

بهترین جراح ایمپلنت در گنبد

ایمپلنت چیست ؟

ایمپلنت دندان روشی است که در سلامت و زیبایی دهان و دندان بسیار کاربرد دارد . در واقع ایمپلنت نوعی پایه تیتانیومی هستند که با سلول ها و بافت های بدن سازگاری بالایی دارند . به عنوان مثال اگر دندان خود را از دست بدهید پزشک متخصص با استفاده از روش ایمپلنت آن ها را درست می کند که در این حالت میتواند ایمپلنت ها را مانند پیچ و یا فیکسچر هایی تلقی کرد که دندان مصنوعی را به آن اتصال می دهند و ایمپلنت همانند ریشه های دندان وارد استخوان فک میکنند و به دلیل سازگاری بالای آن ها با سلول های استخوان فک به راحتی بعد از گذشت چند وقت استخوان فک به ایمپلنت مورد نظر جوش می خورد ، پس در واقع میتوان چنین گفت ایمپلنت جایگزین مناسبی برای ریشه دندان است و همانند آن عمل  میکند با این تفاوت که به صورت مصنوعی است .

در قدیم روش هایی برای دندان های مصنوعی وجود داشت اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی روش های جدید تری به میان آمد همانند ایمپلنت ها که نسبت به مدل های قدیمی آن ها بسیار بهتر و مناسب تر هستند و شباهت بسیار نزدیکی نسبت به نوع طبیعی ریشه ها دارد چرا که باعث می شود بر دندان های مجاور فشاری وارد نشود و بر آن ها  تاثیری نمی گذارد .

بهترین جراح ایمپلنت در گنبد

در روش ایمپلنت این گونه نمی باشد که شما پیش هر دندان پزشکی بروید کار ایمپلنت را انجام دهد بلکه باید به متخصص و کارشناس این حرفه مراجعه کرد تا جراحی ایمپلنت شما را با بهترین شیوه انجام دهد تا بعدا مشکلاتی از نظر سلامتی و بهداشتی برای شما ایجاد نشود .

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دندان پزشکان در گنبد، گرگان و استان گلستان می باشد .
دکتر کلته ايمپلنت دندان را بصورت تخصصی در گرگان و گنبد و استان گلستان و شمال کشور انجام می دهد .
دکتر کلته بهترین جراح ایمپلنت در گنبد است که کاشت دندان یا ایمپلنت را به صورت تخصصی و با برندهای معتبر اروپایی و به صورت کاملا تضمینی انجام می دهد و شما میتوانید با اطمینان کامل جراحی ایمپلنت خود را به دست او بسپارید.
اطلاعات
تلفن : ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی ۲۰
ایمیل info@drkalteh.ir
آدرس : گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد

مزایای ایمپلنت دندان توسط بهترین جراح ایمپلنت در گنبد

۱- با ایمپلنت شما اطمینان خواهید یافت دندان شما محکم است و امکان جدا شدن آن در هنگام غذا خوردن ، خندیدن و …  همانند دندان های مصنوعی وجود ندارد . ایمپلنت ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل است که اکثر متخصصان این شیوه را به بیماران پیشنهاد می کنند.

۲- ایمپلنت مناسب ترین روش برای جایگزین دندان از دست رفته است در این روش متخصصین دندان مصنوعی و ساخته شده را به گونه ای با ایمپلنت جایگزین دندان از دست رفته می کنند که همانند دندان طبیعی حس شود و در انجام یه سری از کار های روزه مره شما خللی به وجود نمی آورد .

۳ – اگر شما دندان خود را از دست بدهید مطمئنا در زیبایی و لبخند شما تاثیر بسیاری دارد و باعث می شود تا ظاهر لبخند شما نا مناسب جلوه داده شود اما با استفاده از ایمپلنت به راحتی میتوان جای دندان از دست رفته را به طور طبیعی پر کرد به گونه ای که کسی متوجه تغییر آن نشود . و حالت زیبای صورت و لبخند شما را حفظ خواهد کرد .

۴ – ایمپلنت ها با توجه به ماندگاری بالا ، کاربرد های فراوان و مزایای خوبی که دارند به خصوص مشابه بودن به دندان های طبیعی اعتماد به نفس از دست رفته شما را در هنگام از دست دادن دندان افزایش می دهد .

۵ – ایمپلنت های دندانی چه برای یک دندان از دست رفته و چه برای همه ی دندان های از دست رفته آرواره ها و یا تعدادی از آن ها مورد استفاده است .

۶- اگر کار ایمپلنت خود را پیش یک متخصص و جراح حرفه ای انجام دهید در این صورت  هیچ گونه عفونت و خطری سلامت دهان و دندان شما را تهدید نمی کند چرا که کار را به صورت استرلیزه انجام می دهند .

روش ایمپلنت برای چه افرادی مناسب است

فرآیند جوش خوردن استخوان فک به پیچک ایمپلنت ها یا به اصطلاح به ریشه مصنوعی ۳ تا ۴ ماه به طول می انجامد .

به گفته متخصصان و افراد کارشناس در این حرفه کاشت ایمپلنت ها را برای خانم ها از سن ۱۵ سالگی به بالا و برای آقایان از سن ۱۸ سالگی به بالا امکان پذیر می دانند .

معایب ایمپلنت دندان توسط بهترین جراح ایمپلنت در گنبد

یکی از اصلی ترین معایب ایمپلنت ها قیمت بالای آن ها است و همین گزینه باعث شده است تا هر کسی توان انجام این کار را نداشته باشد اما گزینه ای که در اینجا قابل توجه است آن است که شما با یک بار هزینه اطمینان خواهید یافت که کار انجام شده بر روی دندان شما عمری خواهد بود  .

ایمپلنت در واقع نوعی روش جراحی بوده و درمان آن را باید همانند دیگر جراحی ها دانست و ریسک های آن را پذیرفت و در واقع در روش ایمپلنت نیاز است تا هر چند وقت یک بار برای انجام اقداماتی به پزشک متخصص مراجعه کرد .

از دیگر معایب آن ها میتوان به طولانی بودن مدت درمان آن ها اشاره کرد . در این روش نسبت به روش های دیگر جایگزین دندان مدت زمان بیشتری برای درمان صرف می شود به طور تقریبی بسته به نوع سلول های استخوانی و جنس ایمپلنت ها مدت درمان ۴ تا ۹ ماه سنجیده می شود .

مراقبت های لازم بعد از جراحی ایمپلنت

بعد از جراحی ایمپلنت در چند روز اول ممکن است مشکلاتی برای شما به وجود آید که در این صورت برای جلو گیری از آن ها لازم است نکات زیر را رعایت بدانید :

  • تورم صورت

در روز های اول به خصوص در روز اول ممکن است صورت شما در سمتی که جراحی کرده اید کمی متورم شود که اصلا چیز نگران کننده ای نیست و کاملا طبیعی و قابل انتظار است . در این هنگام سعی کنید کیسه ی آب سرد و یخ را بر روی قسمت متورم نگه دارید و بعد از چند دقیقه استراحت بدهید و مجددا این کار را تکرار کنید .

  • رعایت بهداشت

بعد از جراحی ایمپلنت احتمال وجود عفونت زخم در چند روز اول بالاست به همین دلیل سعی کنید تا حد امکان بهداشت دهان و دندان خود را بالا نگه دارید و میتوانید با موادی مانند ضدعفونی کننده ها دهان خود را شست و شو دهید . برای کاهش عفونت لازم است از کارهایی نظیر سیگار کشیدن پرهیز کنید .

  • خون ریزی در محل زخم

اگر تا ۲۴ ساعت پس از جراحی همراه بزاق دهان خود خون مشاهده کردید اصلا نگران نشوید چرا که خون ریزی امری طبیعی بعد از جراحی است . در هنگام خون ریزی مقداری گاز استریل را بر روی دندان قرار بدهید تا خون ریزی کاهش یاد اما در صورتی که خون ریزی افزایش پیدا کرد حتما به متخصص مورد نظر خود مراجعه کنید .

  • احساس درد

احساس درد پس از جراحی تا یک هفته ممکن است در این صورت سعی کنید از دارو ها و مسکن های معتبر طبق تجویز پزشک خود مصرف کنید .

برای مشاوره با بهترین جراح ایمپلنت در گنبد با ما در تماس باشید …

آدرس: گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد١٣
تلفن: ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶
وبسایت: www.drkalteh.ir
ایمیل:info@drkalteh.ir
ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی