۲۸

اردیبهشت, ۱۳۹۹

کلینیک دندانپزشکی گرگان

By: | Tags: | Comments: ۰

یکی از مکان هایی که شما می توانید تمامی مشکلات و ناهنجاری های فک و دندان های خود را در آن جا به طور کامل حل کنید یک کلینیک دندانپزشکی گرگان است .

در کلینیک های دندانپزشکی تمامی خدمات مربوط به دندان ها و فک شما توسط بهترین دندانپزشکان انجام خواهد شد .

یکی از مزیت های کلینیک های دندانپزشکی این است که نیاز نیست شما کشیدن دندان را در یک مطب و ایمپلنت بعد از آن را در یک مطب دیگر انجام دهید .

در یک مجموعه دندانپزشکی شما می توانید بدون مراجعه به چندین مکان تمامی مشکلات خود را درمان کنید .

در این مقاله ما قصد داریم که شما را با بهترین کلینیک دندانپزشکی در گرگان آشنا کنیم و مزایای مراجعه به یک کلینیک دندانپزشکی را برایتان شرح دهیم .

پس اگر شما هم جزو کسانی هستید که سلامت فک و دندان هایتان برایتان دارای اهمیت است پیشنهاد میکنیم که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید .

کلینیک دندانپزشکی در گرگان

بهترین کلینیک دندانپزشکی گرگان

دکتر محمد احمدی کلته از بهترین دندانپزشکان در گرگان و استان گلستان می باشد .

دکتر کلته ايمپلنت و پروتز دندان را بصورت تخصصی در گرگان و استان گلستان و شمال کشور انجام می دهد .

دکتر کلته بهترین دندانپزشک در گرگان کاشت دندان یا ایمپلنت را به صورت تخصصی و با برند های معتبر اروپایی و به صورت کاملا تضمینی انجام می دهد .

می توان گفت بهترین کلینیک دنداپزشکی در گرگان ، کلینیک دندانپزشکی دکتر کلته می باشد .

اطلاعات

تلفن : ۰۱۷۳۲۲۵۶۶۱۶

ساعت کار : ۸ الی ۱۴ – ۱۷ الی ۲۰

ایمیل info@drkalteh.ir

آدرس : گرگـــان – خیایــان ولیعصــر – عدالت ۱۳ -مجتمع آرمان، ط٢ واحد

خدمات کلینیک دندان پزشکی گرگان

کلینیک دندانپزشکی دکتر کلته بهترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی گرگان است که تمامی خدمات دندانپزشکی را به مراجعین خود عرضه می‌ کند . خدمات زیر در این کلینیک ارائه می‌ شود :

  • اصلاح طرح لبخند
  • اندو ( عصب کشی)
  • بستن فاصله بین دندان‌ها
  • مرتب كردن دندان‌ها
  • بلند كردن دندان‌های كوتاه
  • سفید كردن دندان‌ها در یك جلسه
  • زیبایی با كامپوزیت ، لمینیت، لومینیرز ، بیریلیانس
  • ایمپلنت
  • انواع پروتز
  • ارتودنسی

مزایای مراجعه به کلینیک دندانپزشکی گرگان

  • صرفه جویی در وقت و زمان مراجعه کنندگان یکی از مزیت های بسیار خوب اینگونه از کلینیک های دندانپزشکی می باشد بنابراین کسانی که به کلینیک های درمانی دندانپزشکی برای درمان خود مراجعه می کنند می توانند با توجه به نوع بیماری خود به پزشک خود مراجعه نمایند .
  • شخص بیمار می تواند تمام کارهای درمانی خود را در یک مرکز انجام دهد و اینگونه می تواند به طور مثال برای کارهای درمانی خود برای ایمپلنت نزد بهترین متخصص ایمپلنت و یا برای کارهای عصب کشی و یا کشیدن دندان به دکتر عمومی مراجعه نماید .
  • یکی دیگر از مزیت هایی که در خصوص مراجعه به کلینیک دندانپزشکی در گرگان وجود دارد رفت و آمد بیماران است که رفت و آمد آنان در این کلینیک ها بسیار راحت تر از مطب هایی است که هر کدام در مناطق مختلفی قرار دارند و این خود نیز عاملی می باشد که باعث جلوگیری از پراکندگی کارهای درمانی گردد .
  • در صورت بروز مشکل در درمان، یک مجموعه پاسخگو خواهد بود.
  • کلینیک‌های دندانپزشکی ساعات کاری متنوعی دارند و در اکثر روز‌های تعطیل نیز حضور دارند.

نکاتی که قبل از مراجعه به کلینیک دندانپزشکی گرگان باید مد نظر قرار دهید

رفتن به یک کلینیک دندانپزشکی گرگان برای خود پیش شرط هایی دارد که رعایت دقیق آن ها می تواند تجربه خوشایندی از دریافت خدمات دندانپزشکی برای شما رقم بزند . این پیش شرط ها عبارتند از :

انتخاب دندانپزشک

قبل از اینکه نیاز فوری به دندانپزشک خوب پیدا کنید ، بدنبال دندانپزشک بگردید . پیدا کردن دندانپزشک خوب به افرادی که دچار ترس و فوبیا از دندانپزشکی هستند توصیه می‌ شود ، چرا که مراجعه به یک محیط و چهره آشنا می تواند در کنترل اضطراب آن ها نقش عمده ای بازی کند .

مهم آرامش شماست

توصیه می شود قبل از مراجعه به کلینیک دندانپزشکی گرگان آرامش داشته باشید و حتی در صورت امکان کمی بخوابید . خستگی و استرس می تواند روی روند درمان شما اثر منفی بگذارد . خستگی می تواند آستانه تحمل شما به درد را کاهش دهد یا روند بی حس شدن دندان ها را با مشکل مواجه کند .

دفترچه بیمه را فراموش نکنید

با اینکه معمولا خدمات دندانپزشکی زیر پوشش اکثر بیمه های درمانی نیست و جز در موارد خاص شما مجبورید هزینه درمانتان را به شکل آزاد بپردازید، اما همراه داشتن دفترچه بیمه لازم است.

چرا که گاه لازم است برای تشخیص بهتر دندانپزشک برای شما عکس تشخیصی یا آزمایش بنویسد یا اینکه لازم بداند برای تکمیل درمان های دندانپزشکی داروهای خاصی را مصرف کنید. پس برای پرهیز از دوباره کاری و مراجعه مجدد به کلینیک دندانپزشکی گرگان از همراه داشتن دفترچه بیمه غفلت نکنید .

دارو‌ها و سابقه پزشکیتان را همراه داشته باشید

دندانپزشک هنگام تصمیم گیری برای درمان شما باید از سابقه پزشکی شما آگاه باشد . باید بداند شما چه بیماری ای دارید و چه داروهایی مصرف می کنید . بیماری های واگیر دار نظیر هپاتیت ، دیابت ، فشار خون بالا و بیماری های قلبی و البته احتمال بارداری خانم ها از معروف ترین بیماری ها و مشکلاتی هستند که دندانپزشکان باید شرایط درمان را برای مبتلایان به آن ها تغییر دهند یا دارو های خاصی را پیش از درمان برای ایشان تجویز کنند .

تشنه و گرسنه نباشید

اگر برای درمان دندان هایتان در کلینیک دندانپزشکی در گرگان نوبت دارید ، با شکم خالی به دندانپزشکی نروید . تشنگی و گرسنگی می تواند استانه تحمل درد شما را کاهش دهد و بر اضطرابتان بیافزاید. اگر قند خون شما پایین باشد ممکن است در میانه درمان دچار افت قند خون شوید و از حال بروید یا حالتان دگرگون شود .

ویژگی های تیم کلینیک دندان پزشکی گرگان

الف) داشتن تخصص و مهارت های لازم

ب) توجه کافی به بیمار

ج) آموزش بهداشت دهان و دندان به بیمار

د) رعایت بهداشت و استریل بودن وسایل مطب

ه) احترام به همه بیماران

و) استفاده از پرسنل حرفه ای

ز) استفاده از به روز ترین تجهیزات و وسایل مدرن

ح) لزوم توجه به وقت بیمار

ویژگی های یک کلینیک دندانپزشکی خوب گرگان

دسترسی مناسب و سریع به کل شهر و سیستم حمل و نقل عمومی

محیط تمیز و عاری از هر گونه ویروس و کثیفی و کاملا استریلیزاسیون برایج جلوگیری از انتقال هر گونه بیماری

محیطی آرام در کنار احترام به مراجعین و تاکید بر مشتری مداری

تجهیزات به روز و جدید و پیشرفته

تلاش در جهت کاهش هزینه های خدماتی دندانپزشکی با رعایت استاندارد ها

یک کلینیک دندانپزشکی خوب باید برای افراد معلول و کم توان نیز قابل استفاده باشد

ارائه مشاوره به مراجعین پیش از درمان .