فلورایدتراپی در بهترین دندانپزشک گرگان

By: | Tags: | Comments: ۰

فلورایدتراپی در بهترین دندانپزشک گرگان :

بهترین دندانپزشک گرگان یکی از پرسابقه ترین مواد شوینده دندا را فلوراید میداند.قوم ها در قدیم چگونگی تمیز کردن دندان ها را شرح دادند. تا بعد از میلادمسیح که انواع شوینده دندان از جمله : مواد معطر،چوبهای جویدنی،تمیزکننده های دندان و … بود.
یکی از دندان پزشکان معروف به واشنگتون توصیه کرد که برای رفع سیاهی دندان های خود از گچ و یا ساقه های کاج یا سرو استفاده کند.

جان گرین وود دندانپزشک به جرج واشنگتن توصیه کرده بود که برای رفع سیاهی دندان خود از گچ یا ساقه سرو یا کاج استفاده کند.استفاده از نمک نیز از دورانهای بسیار دور در کشورهای چین ، یونان و روم متداول بود و بعدها در ایران توسط ابوعلی سینا توصیه شد.

اجزا تشکیل دهنده انواع خمیر دندان

اجزای تشکیل دهنده و موادشوینده در بهترین دندانپزشک گرگان به شکل خمیر،مایع،پودر می باشد. اجزای تشکیل دهنده دندان در بهترین دندانپزشک گرگان به شرح زیر می باشد:
ماده براق کننده: این ماده در بهترین دندانپزشک گرگان برای از بین بردن موادغذایی اضافه و یا هرنوع ماده بدرنگ و یا سیاه در دندانها بکار می رود.و حجم زیادی از خمیردندان را تشکیل می دهد که شامل : فسفات تری کلسیک،کربنات منیزیم،سیلیکات سدیم و… می باشد.
ماده مرطوب در بهترین دندانپزشک گرگان : این ماده در بهترین دندانپزشک گرگان برای برطرف شدن خشکی و سفت بودن خمیردندان کاربرد دارد. بهترین ماده برای مرطوب کردن گلیسیرین می باشد ولی از اتلین گلیکول،سوربیتول و… نیز استفاده می کند.و تقریبا ۲۰درصد وزن خمیردندان را شامل می شود.

ماده پاک کننده و یا کف کننده

این ماده در بهترین دندانپزشک گرگان برای براق کردن دندان ها استفاده می شود که تاثیر ان در خمیردندان ۲درصد است.که از پرمصرف ترین انها می توان: سدیم سینولئات،لاریل سولفات،منیزیم لاریل سولفات اشاره کرد.

ماده چسبنده

بهترین دندانپزشک گرگان برای در کنارهم قراردادن از ان استفاده می کند که ۲درصد از ماده چسبنده را شامل می شود. و کاربرد زیادی دارد.