علت افتادن دندان شیری در بهترین دندانپزشک گرگان

علت افتادن دندان شیری در بهترین دندانپزشک گرگان :

بهترین دندانپزشک گرگان علت افتادن این دندان ها را دندان های دائمی در قسمت زیر دندان های شیری می داند که شروع به رویش می کند به همین دلیل است که به مرور زمان ریشه های دندان های شیری را بر میدارد و یا می خورد تا جایی در قسمت لثه فرد برای خود جای باز کند.

بعد از مدتی ریشه های دندان کلا از بین خواهد رفت سپس دندان های دائمی جایگزین ان می شود.

در بهترین دندانپزشک گرگان گاهی این مشکل پیش می اید که این روند افتادن دندان شیری و جایگزینی دندان های دائمی متوقف خواهد شد.

در مواقعی در بهترین دندانپزشک گرگان پیش می اید که افراد بزرگسالی هنوز که هنوزه دندان های شیری در دهان خود دارند.

از نظر بهترین دندانپزشک گرگان اگر این دندان ها در زمان خود نیفتد باعث می شود که دندان کج رشد کند و در مواقع دیگری باعث می شود که دندان های دائمی زیری رشد نکند و اختلال به وجود اورد.

عوارض زود افتادن دندان شیری در بهترین دندانپزشک گرگان:

اغلب پدر و مادرها برای دندان های شیری فرزندان خود ارزش زیادی قائل نمی شوند و فکر میکنند که اگر دندان ها زودتر بیفتد مسئله خاصی نیست.

ولی بهترین دندانپزشک گرگان روش صحیح رویش دندان های دائمی و افتادن دندان های شیری باید در زمان های موعد خود اتفاق بیفتد.

به طور مثال بهترین دندانپزشک گرگان زمان دقیق دندان های شیری کودکان را حدودا ۱۰ سال میداند.

عوارض نیفتادن زمان به موقع دندان ها:

بهترین دندانپزشک گرگان از والدین می خواهد اگر دندان های شیری کودکانشان به موقع نیفتد حتما به متخصص مراجعه کند.زیرا باید از متخصص علت نیفتادن دندان های شیری و نتیجه دندان های دائمی زیری را اگاه شوید.

زیرا از بین نرفتن این دندان های باعث خطرات جدی در بیمار خواهد شد.