مینی اسکرو در دندانپزشک گرگان

By: | Tags: | Comments: ۰

مینی اسکرو در دندانپزشک گرگان :
مینی ایمپلنت در دندانپزشک گرگان با نام های مختلفی از جمله مینی اسکرو در بین مردم شناخته شده است که یک دستگاه انکوریج موقت می باشد.دندانپزشک گرگان برای مقاومت بیشتر حرکت های نامناسب دندان هنگام ارتودنسی انجام میدهد این موضوع به دلیل مقاومت دیگر دندان ها می باشد.مینی اسکرو در دندانپزشک گرگان یک ابزار بسیار کوچک می باشد که مانند یک پیچ است.
این ابزار در دندانپزشک گرگان مانند یک لنگر می باشد به این صورت که در قسمتی از استخوان دهان ثابت می ماند و در قسمت دیگر متصل می شود.
مینی اسکرو در دندانپزشک گرگان دارای سه بخش اصلی می باشد:
بخش اول به سر شهرت دارد و دندانپزشک گرگان برای کشیدن دندان استفاده می کند که دارای کش و سیم می باشد.
بخش دوم به گردن شهرت دارد که در زاویه ای خاص دیده می شود و به مینی اسکرو اجازه میدهد که وارد استخوان شود.
بخش سوم و یا همان بدنه باعث می شود که سطح تماس با استخوان ها بیشتر شود که این موضع باعث می شود مینی اسکرو ثابت تر باقی بماند.

مزایای مینی اسکرو در دندانپزشک گرگان:
دندانپزشک گرگان در هنگام ارتودنسی دندان ها نیاز به حرکت دارد که انکوریج بسیار محکم می باشد به همین دلیل از مینی اسکرو استفاده می کند.
مینی اسکرو فاصله هایی را که دندان ها ایجاد شده را می بندد و در بعضی مواقع بین دندان ها فاصله ایجاد می کند.مینی اسکرو هزینه خیلی پایین تری نسبت به ایمپلنت دندان دارد.
افرادی که دندان های لق دارند می توانند از مینی اسکرو استفاده کنند به جای استفاده از روش هایی مانند پروتز.زیرا در این روش تمامی مناطقی که بین دندان ها فاصله انداخته از بین خواهد رفت.با استفاده از این روش به راحتی می توانید دندان های خود را منظم و مرتب کنید.