روکش یا بریج دندان چیست در دندانپزشک گرگان ؟

By: | Tags: | Comments: ۰

روکش یا بریج دندان چیست در دندانپزشک گرگان ؟
روکش در دندانپزشک گرگان جهت درمان بی دندانی ساخته میشود و به این صورت که با قرار گرفتن روی دندانهای طرفین ناحیه بی دندانی به شکل یک پل قسمت بی دندانی را کامل میکند. در اغلب روکشها دوطرف محل اتصال دندانهای پایه روکش میشوند و در بعضی از آنها بریج به دندانهای دو طرف توسّط بالهایی می چسبد

مزایای روکش در دندانپزشک گرگان چیست؟

– روکش دندانپزشک گرگان ناحیه بی دندان را پر میکند.

– روکش در دندانپزشک گرگان ظاهر دندانها و لبخند را اصلاح میکند و جویدن و صحبت کردن را بهبود میبخشد.

– روکش از لحاظ فرم ورنگ میتواند مشابه دندانهای طبیعی فرد باشد.
– روکش میتواند سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد به شرط آنکه بهداشت آن رعایت شود و حادثهای برای آن پیش نیاید.

– دندانهای طبیعی و پایه روکش زیر روکش سالم مانده و در صورت رعایت بهداشت پوسیده نخواهد شد و از حرکت آنها به سمت ناحیه بی دندانی محافظت به عمل خواهد آمد.

طول عمر روکش در دندانپزشک گرگان چقدر است؟

اگر چه روکش میتوانند تا آخر عمر دوام داشته باشند اما گاهی اوقات شل شده یا می افتند. مهمترین اقدامی که میتوانید برای افزایش طول عمر روکش در دندانپزشک گرگان انجام دهید، رعایت دقیق بهداشت دهان و دندان است. در صورتی دندان یا استخوان تکیه گاه روکش به واسطه بیماری لثه دچار اشکال شود، روکش پشتیبان خود را از دست میدهد و خراب میشود. سلامت دندانها و لثه های خود را با نخ دندان کشیدن و دو مرتبه مسواک زدن در روز (با خمیر دندان حاوی فلوراید) حفظ کنید. همچنین مرتبا برای چکاپ باید به دندانپزشک گرگان مراجعه کنید.

از نظر دندانپزشک گرگان برای پیشگیری از وارد آمدن آسیب به روکش و بریج از جویدن غذاهای سفت، یخ و اشیاء سخت دیگر پرهیز نمایید.