آمالگام در دندانپزشک گرگان چیست؟

By: | Tags: | Comments: ۰

آمالگام در دندانپزشک گرگان چیست؟
این نوع یک ماده ی پر کننده برای دندان ها می باشد که دندانپزشک گرگان برای حفره هایی که هنگام پوسیدگی دندان ها به وجود می اید از ان استفاده می کند.
این ماده یکی از ماده های بسیار قدیمی می باشد که بر روی صدها بیمار در جهان تست شده است.
این نوع مخلوطی از جیوه و آلیاژ می باشد که از مس و قلع ساخته شده است.
دندانپزشک گرگان الگام را به دلیل رنگ نقره ای که دارد به عنوان پرکننده های نقره ای استفاده می کند. دندانپزشک گرگان برای استفاده ان ابتدا پوسیدگی های دندانها را تراشیده و حفره ای که هست را برای موادالگام اماده سازی می کند . البته دندانپزشک گرگان ابتدا امنیت را برقرار می کند،این کار دقت زیادی می خواهد.
مواد جیوه ای را که بسیار نرم هستند را در داخل حفره قرار داده و شکل انرا با دقت زیاد درست خواهد کرد.
قبل از استفاده امالگام دندانپزشک گرگان باید به مواردی دقت کرد
یکی از مواردی که باید به ان دقت کرد این است که باید از چه موادهایی برای پوسیدگی های استفاده کرد که این بر عهده دندانپزشک گرگان می باشد.
این ماده برای درمان پوسیدگی های دندان هایتان می تواند گزینه خوبی باشد. که دندانپزشک گرگان برای اینکه بیماران دیگر به مشکل برنخورند از این ماده استفاده می کند که استحکام خوبی دارد.
مزایای امالگام :
این ماده بسیار قوی و پایدار می باشد که در دراز مدت پایداری خود را حفظ می کند. احتمال شکستن ان خیلی کمتر از ماده های دیگر می باشد.
همچنین قیمت پایین تری نسبت به دیگر مواد دارد.
بیشتر مواد انرا جیوه و بخش دیگر را آلیاژ تشکیل می دهد.
دندانپزشک گرگان یکی از بهترین ها در زمینه برطرف کردن پوسیدگی دندان می باشد که در تمامی این سال ها توانسته رضایت بیماران خود را کسب کند.