اپیسکتومی در دندانپزشک گرگان چیست

اپیسکتومی در دندانپزشک گرگان چیست:
روش انجام و دوره بهبودی در دندانپزشک گرگان اپیسکتومی روشی در دندانپزشکی است که در آن هر بافت آلوده و عفونی در طول عصب کشی برداشته می شود.
در دندانپزشک گرگان این روش از این نظر اهمیت دارد که برای جلوگیری از عفونت های آینده و به نوبه خود عصب کشی مجدد ضروری است. در دندانپزشک گرگان اگر بعد از یک عصب کشی مجددا عفونت رخ دهد، یا باید یک عصب کشی دیگر انجام شود یا به جراحی گسترده تری برای حل مشکل نیاز است
چرا در دندانپزشک گرگان اپیسکتومی انجام می شود؟
این روش در دندانپزشک گرگان برای حذف بافت آلوده و عفونی انجام می شود که در طی یک عصب کشی پیدا می شود. در دندانپزشک گرگان با حذف این بافت، کانال ریشه می تواند به طور کامل بهبود یابد. این روش در دندانپزشک گرگان برای جلوگیری از تکرار عفونت نیز انجام می شود
آمادگی قبلی برای درمان در دندانپزشک گرگان
قبل از انجام اپیسکتومی برای بیمار در دندانپزشک گرگان ، دندانپزشک درخواست انجام رادیوگرافی از دندان آسیب دیده و استخوان اطراف آن را می دهد. بیماران در دندانپزشک گرگان از چند روز قبل از دهان شویه ضدعفونی استفاده می کند، دوره ای از آنتی بیوتیک را دریافت خواهد کرد و برای مبارزه با التهاب داروهایی برای او تجویز می شود. در دندانپزشک گرگان سابقه پزشکی و دارویی بیمار نیز بررسی می شود.
دوره بهبودی در دندانپزشک گرگان:
به گفته دندانپزشک گرگان ممکن است بیمار تا چند روز دچار درد و تورم باشد.شاید مقداری کبودی و تورم نیز طبیعی است.از نظر دندانپزشک گرگان غذا خوردن و نوشیدن بیمار تا چند روز محدود خواهد شد. بیمار امکان مسواک زدن روی ناحیه جراحی شده را نخواهد داشت. دندانپزشک گرگان برای بیمار آنتی بیوتیک و داروهای ضروری را تجویز خواهد کرد. بیمار در دوره بهبودی نباید سیگار بکشد. اغلب بیماران در دندانپزشک گرگان طی دو هفته پس از جراحی به طور کامل بهبود می یابند