آمادگی داشتن برای درمان اپیسکتومی در دندانپزشک گرگان

آمادگی داشتن برای درمان اپیسکتومی در دندانپزشک گرگان:
قبل از انجام اپیسکتومی برای بیمار در دندانپزشک گرگان ، دندانپزشک درخواست انجام رادیوگرافی از دندان آسیب دیده و استخوان اطراف آن را می دهد. بیماران در دندانپزشک گرگان از چند روز قبل از دهان شویه ضدعفونی استفاده می کند، دوره ای از آنتی بیوتیک را دریافت خواهد کرد و برای مبارزه با التهاب داروهایی برای او تجویز می شود. در دندانپزشک گرگان سابقه پزشکی و دارویی بیمار نیز بررسی می شود
نحوه انجام این روش در دندانپزشک گرگان
در دندانپزشک گرگان ابتدا بافت لثه را می برد و آن را از روی دندان برمی دارد تا به ریشه دندان دسترسی پیدا کنند. در دندانپزشک گرگان قسمت کوچکی از نوک ریشه و بافت آلوده حذف خواهد شد. در دندانپزشک گرگان سپس با استفاده از رنگی مخصوص شکاف ها و ترک های دندان مشخص می شود تا احتمال نیاز به کشیدن دندان بررسی شود. در دندانپزشک گرگان در آخر کانال دندان پاکسازی و بسته خواهد شد. دندانپزشک گرگان از دندان و ناحیه اطراف آن دوباره رادیوگرافی گرفته می شود تا از موفقیت آمیز بودن روش اطمینان حاصل شود. پس از آن دندانپزشک گرگان اندودنتیست بافت را به جای خود باز می گرداند و بخیه می زند
ریسک های مرتبط با اپیسکتومی در دندانپزشک گرگان
دندانپزشک یکی از بزرگترین خطرات این روش را شکست جراحی می داند. در صورتی که در دندانپزشک گرگان جراحی موفقیت آمیزی نداشته باشد، دندان بیمار باید کشیده شود هرچند در دندانپزشک گرگان تا به الان همچین اتفاقی نیفتاده و تمامی مریضان از کاره خود کمال رضایت را داشته اند. سایر خطرات احتمالی در این روش که دندانپزشک گرگان از آن نام برده است عبارتند از آسیب به سینوس ها، عفونت، احتقان و آسیب عصبی. اگر بیمار دچار تورم، درد یا فیستول شود، باید در اسرع وقت با دندانپزشک خود تماس بگیرد که دندانپزشک گرگان همه روزه آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد.