بلیچینگ یا سفیدگری دندان ها

By: | Tags: | Comments: ۰

بلیچینگ یا سفیدگری دندان ها در دندانپزشک گرگان:
بیلچینگ دندان در دندانپزشک گرگان یکی از راه کارها برای سفیدکردن دندان ها می باشد که امروزه خیلی ها این کار را انجام می دهند بسیاری از افراد برای داشتن دندان های جذاب و تغییر رنگ دندانها عمل بلیچینگ را بر روی دندانهای خود انجام می دادند.بعضی از افراد به مرور زمان که سن آنها بالاتر می رود به دلیل مراقبت نکردن باعث می شود که رنگ دندان هایشان زرد شود و البته بعضی از افراد به طور مادرزادی جنس دندانهایشان نامناسب می باشد.داشتن دندانهای سفید جدا از اینکه بر زیبایی فرد تاثیر زیادی دارد باعث می شود که شخص را جوانتر نیز نشان دهد.در علم پزشکی به سفید کردن دندانها و زیبایی آن بلیچینگ می گویند که امروزه محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است.
یکی از نکاتی که در دندانپزشک گرگان بلیچینگ مهم می باشد این است که سفیدگری بر روی دندان های روکش شده و همینطور روکش ایمپلنت دندان قابل اجرا نمی باشد.
مزایا و عوارض سفیدگری یا بلیچینگ دندان در دندانپزشک گرگان:
برای سفید کردن دندانها که معمولا به آن بلیچینگ می گویند در دندانپزشک گرگان از موادشیمیایی استفاده می کنند،این مواد پراکسید هیدوروژن نامیده می شود که باعث تغییر رنگ دندان ها می شود.مواد سفیدگری یا بلیچینگ به داخل ساختارهای کریستالی در مینا نفوذ کرده و رنگ دانه های رسوب شده در بین هرم های مینائی را اکسید می کنند.مواد استفاده شده در بلیچینگ متفاوت می باشد.
روش های بلیچینگ دندان:
در دندانپزشک گرگان به طور معمول ۲ روش بلیچینگ وجود دارد off bleaching و home bleaching
در دندانپزشک گرگان روش های بلیچینگ باید حتما توسط متخصصین دندان پزشکی زیبایی انجام شود و بستگی به رضایت های مشتری دارد.در مجموع هر دو روش بلیچینگ برای دوام سفید کردن دندانها مفید می باشد.
نکاتی که در بلیچینگ دندانپزشک گرگان باید رعایت شود:
۱٫کار با موادبلیچینگ بسیار سخت می باشد و حتما باید زیر نظر متخصصی دندانپزشک گرگان انجام شود.
۲٫فرایند انجام بلیچینگ دندان یک درمان موقت می باشد و اگر رنگ دندانها تغییر کرد نیاز به درمان مجدد خواهد داشت.فاصله زمانی که برای درمان بلیچینگ در دندانپزشک گرگان وجود دارد بستگی به بهداشت فردی ،موادغذایی مصرف شده خواهد داشت.
۳٫در درمان بلیچینگ هیچ تضمینی وجود نخواهد داشت که سفیدی دندان مداوم باشد و اکثر دندان پزشکان هیچگونه تضمینی در این باره به مراجعین خود نمی دهند.